7 kłamstw, które nakłoniły kobietę do aborcji

gazetawarszawska.com 1 miesiąc temu

Marketing dezinformacyjny w klinikach aborcyjnych stał się „nauką”.

Dlaczego „ weryfikatorzy faktów” nie interweniują?

( Na podstawie dowodów z artykułu LiveAction ) – Zwolennicy aborcji od lat powtarzają te same nieuczciwe argumenty, oczerniając jednocześnie tych, którzy bronią nienarodzonego dziecka. Są… religijni, nienaukowi, kłamią, prześladują i oszukują kobiety, aby zatrzymały swoje dzieci, łącząc je z lekarzami, którzy wciąż próbują odwrócić działanie i „wybór” pigułki aborcyjnej.

Jednak analiza podłużna danych dotyczących aborcji ujawnia coś innego… Że rozwinął się marketing wprowadzający w błąd, który przez dziesięciolecia każdego roku odbierał życie milionom dzieci. Fala dezinformacji, która rozpoczęła się w Ameryce i działania Planned Parenthood, gwałtownie rozprzestrzeniła się po całym świecie, począwszy od międzynarodowej w tej chwili Międzynarodowej Federacji Planned Parenthood, IPPF, i zmieniła postrzeganie nienarodzonego człowieka i wartości jego życia.

Ale przyjrzyjmy się technikom oszustwa, które były stosowane przez cały czas w celu promowania aborcji. Za co nikt nigdy nie został pociągnięty do odpowiedzialności, ani też nie zaangażowano weryfikatorów faktów pomimo wyraźnego zniekształcenia nauki.

Idź do oryginalnego materiału