Badania jakości świadczonych usług w Kolejach Wielkopolskich

gniezno24.com 2 tygodni temu

Od 4 do 17 listopada 2024 roku Koleje Wielkopolskie realizują wśród pasażerów badania jakości świadczonych usług – każdy może przekazać swoją opinię na ich temat.

Badania są przeprowadzane cyklicznie od 2014 roku i – jak informuje przewoźnik – mają na celu poznanie i lepsze zrozumienie potrzeb i oczekiwań osób korzystających z usług Kolei Wielkopolskich. Dzięki bezpośrednim opiniom pasażerów przedsiębiorstwo stara się usprawnić zarówno codzienną obsługę, jak i standardy podróży, dostosowując swoje działania do oczekiwań. Jak wskazano, ankiety poruszają różne aspekty – m.in. punktualność, komfort podróży czy łatwość zakupu biletów.

– Dzięki opiniom naszych pasażerów możemy lepiej odpowiadać na ich potrzeby i nieustannie podnosić standard naszych usług – mówi Dariusz Kaszyński, naczelnik Wydziału Promocji i Marketingu Kolei Wielkopolskich i dodaje: – Głosy podróżnych są dla nas niezwykle cenne i chcemy, aby nasze usługi były jak najlepiej dopasowane do ich oczekiwań.

Wyniki przeprowadzonych w listopadzie br. badań zostaną dokładnie przeanalizowane i posłużą jako podstawa do wdrażania dalszych usprawnień. Jak wskazuje przewoźnik, dzięki danym z tych z poprzednich lat, kolejne stacje kolejowe wzbogaciły się o nowe automaty biletowe, a w rozkładzie jazdy wprowadzone zostały zmiany zgodne z oczekiwaniami podróżnych.

Kwestionariusz z pytaniami (wypełniany anonimowo) dostępny jest online:

https://koleje-wielkopolskie.com.pl/ankieta2024/

Można go wypełnić w dowolnym czasie i z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu.

Idź do oryginalnego materiału