Bilety dostępne będą w Biurze Obsługi Klienta Żeglugi Ostródzko-Elbląskiej przy ul. Mickiewicza 9a oraz w poniższych sklepach na terenie miasta Ostróda:
1. ul. Chrobrego 5b, Sklep Spożywczo-Przemysłowy PATRYK
2. ul. Parkowa 34, Sklep „Baltix”
3. ul. Kochanowskiego 4, Sklep „Delikatesy Centrum”
4. ul. Jana Pawła 16, Sklep Spożywczy „Marcin”
5. ul. Kościuszki 16, Sklep Spożywczy „Marcin”
6. ul. Grunwaldzka 16, Sklep Spożywczy „Marcin”
7. ul. Stępowskiego 7a, Sklep Spożywczy „Marcin”
8. ul. Jaracza 22, Sklep Spożywczy „Marcin”
9. ul. Przedszkolna 14, Sklep Spożywczy „Marcin”
Dodatkowo, po dokonaniu montażu i odbiorach technicznych, bilety w formie papierowej będzie można nabyć w dwóch biletomatach:
1. przy ul. Jana Pawła II (przy galerii handlowej)
2. przy ul. Czarnieckiego (przy „Blaszaku”).
Będą one obsługiwały zarówno płatność kartą, jak i gotówką. Biletomaty będą wydawać resztę, ale w przypadku wysokiego natężenia ruchu, gdy w biletomacie nie będzie wystarczającej ilości bilonu do wydania reszty, pojawi się informacja o możliwości zakupu biletu bez jej wydania lub rezygnacji z zakupu.