BMW R 1300 GS 2024 z bliska! 26 ciekawostek w nowym GS1300 [film i zdjęcia]

1 rok temu

R 1300 GS został zbudowany zupełnie od zera! Jakie interesujące cechy i nowinki BMW ukryło w środku?

„Król powrócił” – takim hasłem reklamowym BMW zapowiada nową generację flagowego GSa. No i faktycznie zapowiada się, iż R 1300 GS posiada w sobie wszystkie najlepsze i najbardziej pożądane cechy motocykla turystyczno-przygodowo-offroadowego. Skąd to wiemy?

Premiera nowego R 1300 GS miała miejsce 28 września 2023 roku w fabryce w Berlinie. Nastąpiło tam odsłonięcie motocykla wraz z pełną prezentacją jego wszystkich cech. Co ważne – premiera odbyła się bez jazd testowych. Byłem na miejscu i przygotowałem film z najważniejszymi nowymi cechami R 1300 GS – film na YT.

W drugiej połowie listopada w polskich salonach BMW Motorrad odbywały się kolejne prezentacje nowego GSa. Ja także miałem okazję być na takiej prezentacji i tym razem przygotowałem film z ciekawostkami ukrytymi w nowym R 1300 GS. Oglądajcie! (Jazdy testowe dla polskich dziennikarzy dopiero, powoli się zaczynają. Motogen wsiada na R 1300 GS już za kilka dni – spodziewajcie się kolejnego filmu z wrażeniami z jazdy.)

Ciekawe cechy w BMW R 1300 GS – film:

BMW R1300GS – zdjęcia opisywanych cech, autorstwa Tomaziego:

Nowy GS1300 i jego 26 ciekawostek:

W filmie opowiadam o kilkunastu ciekawostkach, które póki co rzuciły mi się w oczy. Lista ciekawostek poniżej (kolejność jak rozdziały w filmie). Więcej spostrzeżeń oraz przede wszystkim wrażenia z jazdy już niebawem na Motogenie.

  • Schowek na telefon
  • Kluczyk zbliżeniowy
  • Przycisk hamburger i strzałki (rocket)
  • Elektryczna szyba
  • Deflektory szyby
  • Różne kanapy
  • Brak ładowania dla pasażera
  • Podgrzewane kanapy
  • Elektryczne kufry Vario
  • Pływająca płyta kufra
  • Akrapovic dwuczęściowy
  • Regulowana dźwignia i podnóżki enduro
  • Handguardy i kierunkowskazy
  • Lampa przednia X
  • LED matrycowy i doświetlanie
  • Radar przedni
  • Adaptacyjny tempomat
  • Radar tylny
  • Ikony w lusterkach
  • Stacyjka na kierownicy
  • Zawieszenie EVO
  • Regulowana sztywność sprężyny
  • Opuszczane zawieszenie
  • Zawieszenie i stopka centralna
  • Dwustopniowa stopka centralka
  • Błotnik i aerodynamika
  • (Tobiasz K. – występ gościnny)
Idź do oryginalnego materiału