Bochnia szuka administratora targowiska „Mój Rynek” – otwarcie ofert

2 tygodni temu

Gmina Miasta Bochnia ogłosiła przetarg na administrowanie przez najbliższe 3 lata targowiskiem „Mój Rynek” przy ul. Partyzantów. Wczoraj (26 listopada) otwarto oferty w tym postępowaniu. Zgłosiła się tylko jedna firma.

Zamawiający poinformował, iż kwota przeznaczona na realizację zadania to 295 200 zł brutto. Do przetargu wpłynęła jedna oferta złożona przez Biuro Obrotu i Zarządzania Nieruchomościami „REZULTAT” Lucyny Imiołek z Bochni. Zaproponowana cena to 256 824 zł brutto, a doświadczenie wykonawcy w administrowaniu wynosi 17 lat.

Zgodnie z zapisami przetargu, firma, która wygra postępowanie, będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie targowiskiem. Do najważniejszych zadań należą m.in:

  • Zarządzanie miejscami handlowymi zgodnie z regulaminem i zasadami rezerwacji.
  • Pobór i kontrola opłat targowych oraz rezerwacyjnych, a także ich terminowe odprowadzanie na konto gminy.
  • Utrzymanie czystości i estetyki targowiska, zarówno latem (koszenie trawy, usuwanie chwastów), jak i zimą (odśnieżanie, posypywanie nawierzchni piaskiem).
  • Bieżąca konserwacja i drobne naprawy infrastruktury oraz prowadzenie książki obiektu budowlanego.
  • Egzekwowanie regulaminu targowiska, w tym reagowanie na nielegalny handel i zawiadamianie odpowiednich służb w przypadku naruszeń.
  • Zapewnienie higieny w toaletach podczas dni handlowych poprzez regularne sprzątanie i uzupełnianie materiałów higienicznych.
  • Organizacja wywozu odpadów komunalnych i ewentualnego usuwania padłych zwierząt z terenu targowiska.
  • Obsługa techniczna targowiska, w tym dokonywanie przeglądów technicznych zgodnie z przepisami prawa budowlanego.

Władze miasta będą teraz oceniały ofertę pod względem formalnym i zgodności z wymaganiami przetargu.

Idź do oryginalnego materiału