Charytatywne Misie Pepco znowu pomogą dzieciom

1 tydzień temu





Charytatywne Misie Pepco wracają w nowej odsłonie. Każdy zakupiony pluszak to realna pomoc dla dzieci i młodzieży w całej Europie.

Charytatywne Misie Pepco ponownie trafiły na sklepowe półki – tym razem w marynistycznym stylu. Pluszaki w biało-niebieskich paskach z motywem rozgwiazd i statków nie tylko cieszą oko, ale przede wszystkim wspierają potrzebujących. Cały zysk z ich sprzedaży Pepco przekazuje na projekty pomocowe dla dzieci i młodzieży.

Misie Pepco narodziły się w 2018 roku w Polsce. Z czasem ich idea wsparcia lokalnych organizacji rozwinęła się aż na 12 europejskich rynków, m.in. do Hiszpanii, Włoch, Czech i Niemiec. W ciągu kilku lat powstały kolejne edycje – sportowe, inspirowane dziecięcymi rysunkami czy motywami ludowymi z Ukrainy.

W samym 2024 roku Pepco sprzedało ponad 193 tysiące misiów. Całość zysków trafiła do kilkunastu organizacji społecznych, wspierających młodych ludzi w edukacji, rozwoju talentów czy wsparciu psychologicznym.

W Polsce fundusze z akcji trafiają do Fundacji Świętego Mikołaja, która przekazuje je na stypendia edukacyjne dla zdolnych dzieci z mniej zamożnych rodzin. Tylko w tym roku szkolnym wsparcie sięgnęło ponad 700 tysięcy złotych.

Nowa odsłona misiów to nie tylko piękna zabawka i pomysł na prezent, ale też symbol wspólnego działania.

„Każdy zakup to wyraz dobroci, który przekłada się na konkretne działania – fundowanie stypendiów, rozwój pasji i pomoc edukacyjna” – podkreśla Kasia Wilczewska, Head of Corporate Communication w Pepco.

Idź do oryginalnego materiału