W Czerwionce-Leszczynach zagościła nowa „wojna” pomiędzy dwoma gigantami handlowymi, która przeniosła się nie tylko do telewizji, ale również na ulice. W miniony czwartek otworzył się nowy Lidl w Stanowicach, a ruch był na tyle intensywny, iż nad jego organizacją postanowiły czuwać… biedronki „kierując” samochodami na ulicy.
Otwarcie pierwszego sklepu Lidla w Stanowicach wzbudziło duże zainteresowanie wśród lokalnej społeczności. Wraz z rosnącą popularnością sklepu, nasilił się ruch na ulicach, co nie uszło uwadze służb.
O bezpieczeństwo i rozładowanie natężenia ruchu przy ulicy Wyzwolenia dbały maskotki z logo Biedronki. To efekt nowego sposobu walki o klienta, natomiast inni twierdzą, iż była to forma żartu konkurencyjnego sklepu.
Ostatnio zarówno Lidl, jak i Biedronka intensywnie reklamują swoje oferty, porównując ceny i przekonując, iż to właśnie one są najbardziej zaufane i oferują najniższe ceny. Ta sytuacja pokazuje, jak daleko mogą się posunąć sieci handlowe w walce o klientów, a także w jaki sposób zabiegają o ich uwagę.
Fot. 112 Czerwionka-Leszczyny