Do Punktu Obsługi Mieszkańców na konkretną datę i godzinę

1 tydzień temu
Punkty Obsługi Mieszkańców, w których wprowadzono nowe rozwiązania, znajdują się w czterech rzeszowskich galeriach handlowych (Fot. Grzegorz Bukała, Urząd Miasta Rzeszowa)

W Punktach Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta zlokalizowanych w galeriach handlowych poprawi się jakość obsługi rzeszowian. Stało się to możliwe dzięki nowoczesnemu systemowi, który poprawi efektywność i da większy komfort, którzy do tych placówek przychodzą ze swoimi sprawami.

Urząd Miasta uruchomił nowoczesny system, który usprawni prace w Punktach Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa. Znajdują się one w galeriach handlowych:

  • Galeria Rzeszów
  • Galeria Nowy Świat
  • Galeria Plaza Rzeszów
  • Galeria Millenium Hall

Co można załatwić w POM?

W Punktach Obsługi Mieszkańców (POM) można załatwić m.in. takie sprawy jak wydanie lub wymiana dowodu osobistego, zameldowanie, nadanie numeru PESEL, rejestracja pojazdu, wydanie prawa jazdy czy też zakup biletów komunikacji miejskiej. Nowy system usprawni załatwianie urzędowych spraw w POP.

Wdrożone zostało kompleksowe rozwiązanie, które nie tylko zarządza przepływem klientów, ale również wspomaga ich obsługę na każdym etapie kontaktu z urzędem. Dzięki temu oczekiwanie na załatwienie sprawy urzędowej w punkcie będzie krótsze.

Do dyspozycji mieszkańców oddano dwie funkcjonalności systemu:

  1. Dla klientów chcących załatwić swoją sprawę w konkretnym dniu czy godzinie, bez oczekiwania w kolejce udostępniono stronę: https://rezerwacje.erzeszow.pl, gdzie w prosty sposób można dokonać wyboru wydziału, sprawy, daty i godziny wizyty w punkcie obsługi.
    Uproszczony formularz rezerwacji umożliwia w szybki sposób umówienie spotkania z urzędnikiem. Na krótko przed wizytą w punkcie należy ją potwierdzić w biletomacie. jeżeli podczas rezerwacji wizyty wybrano powiadomienie sms, klient otrzyma także informację o zbliżającym się momencie obsługi.
  2. Mieszkańcy przychodzący do punktu „z marszu” mają możliwość pobrania biletu i sprawdzenia stanu kolejki nie tylko na ekranie monitora znajdującego się w punkcie, ale także na stronie rezerwacje.erzeszow.pl. Umożliwia towykorzystanie czasu oczekiwania na wypicie kawy czy zrobienie zakupów w galerii.
    W obu propozycjach rezerwacji klienci mogą w czasie rzeczywistym sprawdzić na stronie rezerwacje.erzeszow.pl stan kolejki, a planując wizytę wybrać punkt obsługi, w którym jest ona aktualnie najkrótsza. System zapewnia również funkcję priorytetu obsługi osób z niepełnosprawnościami.
Rezerwacje wizyty w Punkcie Obsługi Mieszkańców trzeba potwierdzić w specjalnym biletomacie (Fot. Grzegorz Bukała, Urząd Miasta Rzeszowa)
Idź do oryginalnego materiału