Dyrektor Galerii Jurajskiej powalczy o tytuł TOP WOMAN in Real Estate

7 godzin temu
Zdjęcie: Anna Borecka znalazła się w gronie inspirujących kobiet, które zmieniają oblicze branży nieruchomości w Polsce.


Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej w Częstochowie, została finalistką konkursu TOP WOMAN in Real Estate w kategorii Asset & Property Management – jednej z najbardziej prestiżowych inicjatyw w branży nieruchomości komercyjnych w Polsce. To wyróżnienie przyznawane jest kobietom, które realnie kształtują rynek i wyznaczają nowe standardy jego rozwoju.

Pod kierownictwem Anny Boreckiej Galeria Jurajska przeszła w ostatnich miesiącach znaczącą transformację, odchodząc od wizerunku galerii modowej na rzecz regionalnej galerii, która łączy zakupy z rozrywką. Kluczową rolę w tej zmianie odegrała odważna kampania #KierunekJurajska, oparta na AI i zrywająca z dotychczasowym wizerunkiem. Wsparła ją nowa strategia social mediów, oparta na autorskiej, nagrodzonej przez PRCH Retail Awards, telewizji online – juRAJSKA TV. Z inicjatywy Anny Boreckiej zorganizowano także aż 65 wydarzeń w 2024 roku, umacniając tym samym nowy wizerunek Jurajskiej. Działania te zapewniły galerii rok do roku wzrost footfallu aż o 10% oraz rok do roku wzrost obrotów na poziomie 16%, podczas gdy rynek notował wzrost na poziomie 4,3%. To jednak nie jedyny sukces, jaki dostrzeżono.

Anna Borecka współtworzyła też efektywną strategię leasingową, dzięki której galeria jest niemal w 100% skomercjalizowana i uchodzi dziś za jedną z najbardziej atrakcyjnych biznesowo lokalizacji w województwie śląskim, przyciągając nowe, unikalne na lokalnym rynku marki, a także najnowsze koncepty znanych już brandów. Ponadto wdrożyła nowy model przychodów specjalnych, oparty na współpracy z parkami rozrywki z Polski i Czech, które regularnie goszczą w obiekcie. Zmiany miały znaczący wpływ na odbiór obiektu przez klientów. Jak czytamy w badaniach Market Side z 2024 r., aż 94% klientów wychodzi z Jurajskiej z zakupami, a dla 92% to dziś destynacja zakupowa nr 1.

Wyróżnienie dla dyrektor Jurajskiej to również uznanie dla jej inicjatyw w obszarze CSR. Organizowana co miesiąc w galerii „Jurajska Garażówka” przyczyniła się nie tylko do skutecznej promocji idei zero waste, ale także zagwarantowała Jurajskiej aż 53% wzrost ruchu w niedziele niehandlowe. Projekt w 2024 r. przyciągnął ponad 62 tys. osób i 2 tys. wystawców. Oprócz tego w minionym roku Borecka wdrożyła nowy model współpracy z miastem, firmami, NGO i lokalnym sportem, podwajając liczbę wydarzeń partnerskich. W efekcie Jurajska stała się partnerem dużych akcji społecznych, ekologicznych, sportowych i charytatywnych (m.in. Motoserce, prezentacje Rakowa i Włókniarza, turnieje siatkarskie).

Jury TOP WOMAN doceniło również zaangażowanie dyrektor w budowanie relacji w interdyscyplinarnym zespole, jaki stworzyła. Wdrożyła m.in. program mentoringowy, który wspiera zespół, w tym kobiety. Dzięki niemu wszyscy specjaliści i menedżerowie podjęli studia podyplomowe (MBA, ESG). Anna Borecka jest dyrektorem Jurajskiej od wiosny 2024 r. Wcześniej pełniła funkcję zastępcy dyrektora oraz leasing managera.

– To dla mnie ogromne wyróżnienie znaleźć się w finale konkursu TOP WOMAN in Real Estate – w gronie inspirujących kobiet, które zmieniają oblicze branży nieruchomości w Polsce. Ta nominacja jest nie tylko docenieniem mojej pracy, ale przede wszystkim potwierdzeniem, iż strategia, którą konsekwentnie realizujemy w Galerii Jurajskiej przynosi wymierne efekty – zarówno biznesowe, jak i społeczne – mówi Anna Borecka i dodaje: – Cieszę się, iż udało nam się przekształcić Jurajską w miejsce otwarte, angażujące i bliskie ludziom – centrum, które jest czymś więcej niż tylko przestrzenią zakupową. To zasługa całego zespołu, z którym wspólnie wdrażamy nowatorskie rozwiązania, odpowiadamy na lokalne potrzeby i wyznaczamy nowe kierunki w zarządzaniu galerią handlową. Ta nominacja motywuje mnie do dalszych działań i pokazuje, iż warto działać z pasją i odpowiedzialnością.

Zwycięzców tegorocznej edycji TOP WOMAN poznamy podczas gali 9 czerwca 2025 r. Trwa także głosowanie People’s Choice. Każdy w nim może oddać głos na swoją kandydatkę. Głosując na Annę Borecką należy wysłać SMS-a o treści TOP.05 na numer 519 071 190. Z jednego numeru telefonu głosować można tylko jeden raz na jedną wybraną kandydatkę. Koszt wysłania wiadomości zgodny z taryfą operatora. Głosowanie trwa do godziny 23:59 25 maja 2025.

Źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR

Idź do oryginalnego materiału