Jest zgłoszenie – jest reakcja. Zapadnięte kostki, wyrwy w chodnikach – staramy się na bieżąco poprawiać. Brygady Zakładu Gospodarki Komunalnej zajmują się tym coraz sprawniej. Oczywiście są to drobne sprawy, ale one także mają znaczenie dla mieszkańców.
Czasami wystarczy przełożyć kostkę, podsypać, coś poprawić. Niewielkim nakładem sił można osiągnąć pozytywne efekty.
I jeszcze jeden przykład:
Przypominam adres mailowy do zgłoszeń interwencyjnych: [email protected] – staramy się reagować tak gwałtownie jak to możliwe. Wasze zgłoszenia są dla nas bardzo cenne. Interweniujecie szybciej niż my zauważamy jakiś problem i wskazujecie rzeczy, którymi trzeba się zająć priorytetowo. Dziękuję.
Po interwencji mieszkańców mamy też odświeżony i w pełni udrożniony rów odwadniający przy ulicy Zamkowej. To była niezbędna, ważna i zaległa sprawa, którą także załatwiły brygady ZGK. Dobra robota i podziękowania dla mieszkańców za wywieranie “presji”.
Razem zmieniamy Piekary Śląskie!
Komentujesz i nie widzisz swojego komentarza?
Sprawdź ZASADY DYSKUSJI I KOMENTOWANIA i zobacz co poszło nie tak.