Energylandia promuje Polskę w Dubaju – sukces polskiego parku na światowej scenie turystyki

6 godzin temu

Energylandia, największy park rozrywki w Polsce i lider rollercoasterów w Europie, z powodzeniem reprezentowała nasz kraj na prestiżowych targach Arabian Travel Market (ATM) w Dubaju. To jedno z najważniejszych wydarzeń branży turystycznej na świecie. Targi przyciągają przedstawicieli największych marek, linii lotniczych, hoteli i ośrodków wypoczynkowych z całego globu.

W gronie globalnych liderów znalazła się także Energylandia, która swoją ofertą podbija serca uczestników i potwierdza, iż Polska ma do zaoferowania atrakcje na światowym poziomie. Dynamiczny rozwój parku czynią z Zatora miejsce wyjątkowe na mapie rodzinnej turystyki.

Park, który przyciąga świat

Coraz większe zainteresowanie Parkiem Rollercoasterów nr 1 w Europie obserwowane jest nie tylko wśród turystów z Polski i sąsiednich Czech, ale także wśród gości z Bliskiego Wschodu. W 2024 roku niemal 9 proc. wszystkich odwiedzających stanowili turyści z państw takich jak Zjednoczone Emiraty Arabskie czy Arabia Saudyjska.

133 powody, by odwiedzić Zator

W sezonie 2024 Energylandia oferuje aż 133 atrakcje w siedmiu tematycznych strefach, w tym 20 rollercoasterów, imponujące pokazy artystyczne oraz nowości – jak pole campingowe Route 44, inspirowane słynną amerykańską trasą Route 66. Park inwestuje także w rozwiązania przyjazne rodzinom i otwarte na potrzeby turystów z różnych stron świata.

Promocja Małopolski na światowym poziomie

Udział Energylandii w Arabian Travel Market to nie tylko promocja samego parku, ale i całego regionu. Małopolska, dzięki tak silnemu punktowi przyciągania, staje się coraz bardziej atrakcyjnym celem podróży rodzinnych i wypraw nastawionych na aktywny wypoczynek. Zator, niegdyś niewielka miejscowość, dziś gości turystów z całego świata i pokazuje, jak inwestycje w turystykę mogą zmieniać lokalne społeczności.

Idź do oryginalnego materiału