Ewa Novel – Ambasadorka kampanii „Siła Pasji” promuje nowy singiel „Okno duszy”, który powstał między innymi dzięki wsparciu FAKRO. Jesteśmy firmą, której zależy na promowaniu lokalnych talentów. Dlatego twórczość Ewy Novel i jej przyjaciół jest nam szczególnie bliska.
Singiel „Okno duszy” to wyjątkowe dzieło, będące owocem współpracy Ewy Novel, duetu Surreal Players – Magdaleny Pluty i Krystiana Jaworza oraz dwukrotnego zdobywcy nagrody Grammy, wybitnego perkusjonalisty MINO CINELU. Utwór, nagrany w legendarnym studiu Scotta Petitto w Nowym Jorku, łączy w sobie polską wrażliwość z międzynarodowym brzmieniem, co podkreśla jego globalny charakter i najwyższą jakość produkcji. Partnerem wyjazdu Ewy Novel do USA była firma FAKRO.
„Okno duszy” to utwórr o głębokim przesłaniu, nawołujący do życia w teraźniejszości i nieodkładania marzeń na później. Tekst autorstwa Novel porusza tematykę uwolnienia się od lęków związanych z przyszłością, podkreślając wagę chwili obecnej. Refren zachęca do otwarcia się na emocje i pełnego doświadczania życia. Pojawia się w nim mocne przesłanie: „Oddychać, doświadczać, śpiewać i czuć”, które podsumowuje filozofię utworu, nawołującą do odważnego stawiania czoła wyzwaniom.
Wyjazd do Stanów Zjednoczonych, podczas którego nagraliśmy utwór „Okno duszy” był dla mnie spełnieniem marzeń. Nie byłoby to jednak możliwe bez wsparcia mojego partnera – firmy FAKRO, której jestem ogromnie wdzięczna za współpracę. FAKRO to marka, która od lat wspiera osoby z pasją, w szczególności artystów z rejonu nowosądeckiego, z którego pochodzę. Nasza kooperacja rozpoczęła się podczas kampanii „Siła Pasji”. W tej kampanii FAKRO zaprezentowało swoje produkty w niekonwencjonalny sposób. Bardzo subtelnie przekazaliśmy przesłanie jak ważna w życiu każdego człowieka jest pasja. Jest ona nie tylko źródłem spełnienia i radości, ale także siłą napędową, która motywuje do działania, realizacji marzeń i celów. Dzięki wsparciu FAKRO, mogłam zrealizować jedno z największych swoich marzeń zwieńczone nagraniem utworu „Okno duszy z Surreal Players i dwukrotnym zdobywcą nagrody Grammy MINO CINELU . Mam nadzieję, iż nasze dzieło zainspiruje innych do działania i czerpania euforii z każdej chwili. Jestem niezwykle wdzięczna firmie FAKRO za to, iż wierzy w pasję i wspiera artystów, umożliwiając im realizację swoich projektów na międzynarodową skalę. Dzięki takim inicjatywom, możemy dzielić się swoją twórczością z szerszą publicznością i pokazywać, iż choćby z małego, lokalnego środowiska można osiągnąć coś wielkiego na światowej scenie. „Okno duszy” to nie tylko utwór, ale także manifestacja wartości, które stoją za naszą współpracą – odwagi, pasji i życia tu i teraz – komentuje Ewa Novel.
„Siła Pasji” to kampania reklamowa nowej generacji okien dachowych GREENVIEW. Cyklicznie prezentujemy ją w różnych odsłonach. Twarzami kampanii zostali: Natalia Pacierpnik – kajakarka górska, Ewa Novel – wokalista i autorka tekstów oram MGR MORS – malarz i twórca murali.
Z Ewą Novel współpracujemy od dawna. Jej charyzma i pozytywna energia udziela się naszym partnerom i pracownikom podczas różnych wydarzeń. Cieszymy się, iż mogliśmy przyczynić się do spełnienia marzeń o nagraniu teledysku w Stanach Zjednoczonych. Mocno kibicujemy Ewie. Wierzymy, iż jej talent i pasja zachwycą cały świat – podsumowuje Janusz Komurkiwicz, Członek Zarządu ds. Marketingu FAKRO.
Zachęcamy do wysłuchani utworu i obejrzenia teledysku „Okno duszy”:
Tekst: Ewa Novel
Muzyka i video: Krystian Jaworz