Finał Pucharu Polski na wielkim ekranie w Teatrze Letnim

1 tydzień temu

Kilka prywatnych podmiotów ze Szczecina organizuje strefę kibica wraz z transmisją na żywo finału Fortuna Pucharu Polski w piłce nożnej, w którym szczecińska Pogoń zmierzy się z Wisła Kraków na Stadionie Narodowym w Warszawie. Organizatorzy zapraszają na niezapomnianą imprezę kibiców piłki nożnej do Teatru Letniego im. Heleny Majdaniec w Szczecinie. Impreza odbędzie się w czwartek 2 maja 2024 o godzinie 16:00 (wstęp na teren wydarzenia od godziny 14:30).

Organizatorzy proponują wielkie emocje towarzyszące finałowi Pucharu Polski w wyjątkowej atmosferze Teatru Letniego! Na ogromnym telebimie o powierzchni 45m² będzie transmitowany mecz, w którym Pogoń Szczecin zagra o zwycięstwo i pierwszy w swojej historii Puchar Polski. Zostanie też przygotowana strefa kibica, gdzie będzie można wspólnie kibicować szczecińskiej drużynie.

Wśród atrakcji:

• Strefa Kibica z Ogromnym Telebimem

• Strefa Gastronomiczna: przekąski, piwo Bosman, napoje bezalkoholowych oraz specjalnie dla najmłodszych – malowanie twarzy.

Bilety są dostępne na stronie eBilet.pl, w cenie od 35 złotych. Niektórzy partnerzy wydarzenia udostępniają także darmowe wejściówki poprzez swoje social media.

Partnerami wydarzenia są:

• Partner Główny: Browar Bosman

• Pozostali Partnerzy: PSB Krystian, Destylarnia Sedina, Palarnia Kawy Korona 1912.

Pogoń Szczecin po raz czwarty zagra w finale Pucharu Polski. Ostatni raz Pogoń grała w finale tych rozgrywek w 2010 roku, kiedy to na stadionie w Bydgoszczy przegrała z Jagiellonią Białystok 0:1. W tym roku Pogoń dotarła do finału pokonując wcześniej kolejno: Podbeskidzie Bielsko-Biała, Górnika Zabrze, Lech Poznań i Jagiellonię Białystok. W finale szczecińska drużyna zmierzy się z Wisła Kraków, która gra aktualnie w I lidze. Finał, który odbędzie się w Warszawie na Stadionie Narodowym 2 maja o godz. 16:00 cieszy się gigantycznym zainteresowaniem kibiców obu drużyn. Bilety na finał rozeszły się bardzo szybko, a PZPN informował, iż w szczytowym momencie sprzedaży internetowej biletów przez Związek na zalogowanie się do serwisu transakcyjnego oczekiwało ponad 100 tysięcy kibiców.

Idź do oryginalnego materiału