Gigantyczna awaria. Bank przeprasza. Klienci wściekli: „Jutro się rozstajemy”

4 godzin temu

W ostatnich godzinach klienci Banku Millennium doświadczali znacznych problemów z dostępem do usług bankowych zarówno przez aplikację mobilną, jak i serwis internetowy Millenet. Bank gwałtownie zareagował, informując o „chwilowych utrudnieniach” i obiecując przywrócenie pełnej funkcjonalności usług.

Fot. Shutterstock / Warszawa w Pigułce

Obecnie mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy.

— Bank Millennium (@BankMillennium) October 2, 2024

Problemy z Logowaniem i Transakcjami

Awaria, która rozpoczęła się kilka dni temu, wpłynęła na zdolność klientów do logowania się, dokonywania transakcji oraz zarządzania swoimi finansami online. Na X dawniej Twitterze), klienci wyrazili swoje rozczarowanie i frustrację z powodu powtarzających się problemów z aplikacją. Mateusz stwierdził: „Czy Wy jesteście normalni? Nie da się zapłacić za zakupy czy przelewu zrobić. choćby na konto zalogować. Jutro się rozstajemy,” co sugeruje jego zamiar zmiany banku z powodu tej sytuacji.

Odpowiedź Banku

Bank Millennium na swoim oficjalnym koncie na Twitterze wydał dwa oświadczenia w odpowiedzi na trwające problemy. Początkowo poinformowano o „przejściowych utrudnieniach” i zapewniono, iż pracują nad rozwiązaniem. Następnie, cztery godziny później, bank ogłosił, iż działanie aplikacji mobilnej i serwisu Millenet zostało przywrócone, przepraszając za wszelkie niedogodności spowodowane czasową niedostępnością usług.

Reakcja Klientów

Mimo szybkiej reakcji banku, niektórzy klienci pozostają niezadowoleni i wyrażają swoje obawy co do stabilności i niezawodności usług bankowych. Wciąż istnieje niepokój, czy podobne problemy nie pojawią się w przyszłości, co mogłoby poważnie wpłynąć na zaufanie klientów do banku.

Przyszłe Kierunki

Bank Millennium zapewnia, iż kontynuuje prace nad usprawnieniem swojej infrastruktury technicznej, aby uniknąć podobnych problemów w przyszłości. Jednakże, ta sytuacja stanowi istotną lekcję dla banku o znaczeniu nie tylko szybkiego rozwiązywania problemów technicznych, ale również o potrzebie budowania i utrzymywania zaufania klientów poprzez transparentną komunikację i niezawodność usług.

Idź do oryginalnego materiału