Od 1 kwietnia mieszkańcy Gniezna zyskają nową możliwość zakupu abonamentów i identyfikatorów w Strefie Płatnego Parkowania. Biuro SPP uruchamia platformę internetową pod adresem www.e-sklep.bspp.gniezno.pl, która pozwoli załatwić formalności parkingowe bez wizyty w urzędzie.
Jakie usługi będą dostępne online?
Nowy e-sklep umożliwi:
- Zakup abonamentów parkingowych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych),
- Wnioskowanie o identyfikator mieszkańca,
- Opłacenie dokumentów kartą płatniczą lub przelewem.
Dlaczego to ułatwienie?
Do tej pory kierowcy musieli osobiście odwiedzać Biuro SPP przy ul. Pocztowej w godzinach urzędowania. Teraz większość formalności będzie można załatwić przez internet – to szczególnie wygodne dla osób pracujących w niestandardowych godzinach.
Czy tradycyjna forma pozostaje?
Tak – wersja stacjonarna przez cały czas będzie funkcjonować. Mieszkańcy, którzy wolą bezpośredni kontakt, przez cały czas mogą składać wnioski w siedzibie Biura SPP.
Jak działa e-sklep?
- Rejestracja konta na www.e-sklep.bspp.gniezno.pl,
- Wybór typu dokumentu (abonament/identyfikator),
- Uzupełnienie danych i opłacenie zamówienia
Ceny pozostają bez zmian – e-sklep to tylko nowy kanał sprzedaży.
Dla kogo to rozwiązanie?
- Mieszkańcy – szczególnie ci, którzy dotąd odkładali wizytę w Biurze SPP,
- Firmy – mogą masowo wykupywać abonamenty dla flot samochodowych,
- Nowi mieszkańcy – łatwiejsze załatwienie formalności po przeprowadzce.
Ważne: E-sklep startuje 1 kwietnia 2025 r. W razie pytań Biuro SPP zaprasza do kontaktu pod numerem 61 426 04 70.