w okresie jesiennym najszybciej zużywa się pasta montażowa. W codziennej pracy dobrze sprawdzają się pasty na bazie wody – zapewniają odpowiedni poślizg podczas montażu, gwałtownie wysychają, nie zostawiają tłustych śladów i zwykle mają neutralny zapach, co docenia zespół pracujący cały dzień przy stanowisku. jeżeli serwis działa w nieogrzewanej przestrzeni, warto rozważyć wersję mrozoodporną przystosowaną do niższych temperatur.
W codziennej praktyce bardzo pomocny jest również uszczelniacz stopki (bead sealer). Stosuje się go na felgach z nalotem korozji lub przy oponach z delikatnie sfatygowaną stopką – preparat tworzy elastyczną, szczelną warstwę i ogranicza powolną ucieczkę powietrza po przekładce. Wygodne są opakowania z pędzelkiem, które przyspieszają pracę i ułatwiają dozowanie.
Wyważanie – ciężarki i granulat
Warto wejść w sezon z pełną rozmiarówk