Jak sztuczna inteligencja przekształca pozycjonowanie stron internetowych?

zambrow.org 2 miesięcy temu

Gdy na początku 2023 roku ChatGPT zaczął robić furorę w świecie mediów i marketingu, wydawało się, iż gwałtownie stanie się on „odpowiedzią na wszystko”. Okazuje się jednak, iż jest zupełnie inaczej – internet został zapełniony niskiej jakości treściami generowanymi przez sztuczną inteligencję. To, jak się okazuje, stworzyło nowe wyzwania przed Google, a co ważniejsze – także przed specjalistami z branży SEO. Pozycjonowanie stron internetowych w 2024 roku Zasadniczo pozycjonowanie stron internetowych nie zmieniło się od wielu lat – niezmiennie bazuje ono na oryginalnych, wysokiej jakości treściach pozbawionych spamu. To właśnie one były – i są przez cały czas – promowane przez Google, a generatory tekstu, takie jak ChatGPT miały ułatwić tworzenie właśnie takich treści. Okazuje się jednak, iż (przynajmniej na razie) teksty tworzone przez AI są odpowiednie tylko pozornie. Często brak w nich konkretnych i sprawdzonych informacji, aktualnych danych oraz odniesień do rzeczywistości. To wszystko sprawia, iż osoby czytające te artykuły nie dostają tego, czego oczekują. Właśnie z uwagi na potrzeby użytkowników w 2024 roku Google kontynuuje swoją walkę z nadmiarem treści generowanych przez sztuczną inteligencję oraz spamem. Treści tworzone automatyczn

Idź do oryginalnego materiału