Jak uniknąć sporów z pracodawcą o pracę zdalną, wyjaśnia obchodzący 105. jubileusz Okręgowy Inspektorat Pracy

radiowroclaw.pl 3 godzin temu
Państwowa Inspekcja Pracy została powołana dekretem tymczasowym z 3 stycznia 1919 roku, podpisanym przez Naczelnika Państwa Józefa Piłsudskiego. Inspektorzy pracy, jako przedstawiciele władz państwowych, od samego początku odgrywali kluczową rolę w łagodzeniu napięć społecznych oraz negocjowaniu ustępstw pomiędzy pracownikami a przedsiębiorcami.
Obecnie, 105 lat później, Państwowa Inspekcja Pracy stoi przed nowymi wyzwaniami wynikającymi z szybkiego postępu technologicznego.
Podczas konferencji „Praca online – dostosowanie organizacji do wymagań postępu technologicznego” starszy inspektor Marek Choczaj wyjaśnia, w jakiej sytuacji możemy liczyć na ryczałt:
[audioplayer id="368632" src="/img/articles/144859/Jak-uniknac-sporow-z-pracodawca-o-prace-zdalna-wyjasnia-obchodzacy-105-jubileusz-Okregowy-Inspektorat-Pracy-1-67040cc8d4e9c-p.mp3"/]
Więcej informacji na stronach inspektoratu.
Idź do oryginalnego materiału