W piątek Enea ABRAMCZYK Astoria Bydgoszcz zagra z Miastem Szkła Krosno. Bilety na ten mecz zostały już wyprzedane.
W tym roku spotkania bydgoskich koszykarzy cieszą się ogromną popularnością i komplet widzów w hali nie będzie niczym nadzwyczajnym. O wyprzedaniu wszystkich wejściówek na mecz klub poinformował już w czwartek o godz. 18:50.
Zainteresowaniu nie można się dziwić, ponieważ drużyna trenera Grzegorza Skiby zajmuje drugie miejsce w tabeli z zaledwie punktem straty do lidera. Pierwsze miejsca zajmuje właśnie Miasto Szkła Krosno, a więc piątkowy rywal Asty.
Spotkaj się z „Ich3”
Cały czas trwa za to licytacja w ramach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w której można wygrać kolację z Wojciechem Dzierżakiem, Karolem Kamińskim i Patrykiem Wilkiem w restauracji Stodoła. w tej chwili cena to 1125 zł. Licytacja trwa do poniedziałku do godz. 10:10. Oprócz „Ich3” – bo taki przydomek przylgnął do Dzierżaka, Kamińskiego i Wilka – w kolacji weźmie udział jeszcze jeden zawodnik wybrany przez zwycięzcę.
Tymczasem Dzierżak, Kamiński i Wilk zostali bohaterami kolejnego filmu na kanale Enea ABRAMCZYK Astorii. Po wizycie na Bydgoskim Jarmarku Świąteczny przyszedł czas na ocenienie restauracji Kami. Materiał można już oglądać na YouTube.
Dzierżak, Kamiński i Wilk często udzielają się w materiałach publikowanych w mediach społecznościowych klubu. Dzięki takim nagraniom kibice mają okazję poznać swoich ulubionych zawodników od innej, zdecydowanie luźniejszej strony. Za tym idzie wzmacnianie więzi kibica z drużyną, co później znajduje odzwierciedlenie we frekwencji.
Bez kibiców nie ma sportu
Enea ABRAMCZYK Astoria wiedzie prym, jeżeli chodzi o nietypowe materiały graficzne i wideo, które cieszą się dużym zainteresowaniem kibiców. Wystarczy wspomnieć o wielu okazjonalnych sesjach zdjęciowych, gadżetach i plakatach z autografami. Niedawno na treningu pojawili się kibice, którzy wcześniej przygotowali najlepsze transparenty na mecz.
Otwarcie na sympatyków klubu nie może dziwić, ponieważ klub jest częścią ABRAMCZYK TEAM. To idea, która łączy ludzi wokół zdrowego, rodzinnego stylu życia oraz wspólnego kibicowania bydgoskim sportowcom. Firma ABRAMCZYK od wielu lat promuje hasło „Bez kibiców nie ma sportu”, wpierając nie tylko koszykarzy, ale też żużlowców, szczypiornistów czy młodych piłkarzy. Podczas niedawnej Gali Bydgoskiego Sportu firma otrzymała miano Diamentowego Mecenasa.