Jest praca w Urzędzie Gminy w Radwanicach! Nabór trwa

2 tygodni temu

Wójt Gminy Radwanice ogłosił nabór na wolne stanowisko pracy eksploatacji dróg i utrzymania czystości. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe administracyjne,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. stan zdrowia umożliwiający podjęcie pracy na wskazanym stanowisku,
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. prawo jazdy kat. B,
  6. staż pracy- co najmniej 3 lat,
  7. znajomość programów komputerowych word, exel.

Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (stanowisko urzędowe, itp.),
  2. wysoka kultura osobista,
  3. komunikatywność,
  4. umiejętność pracy w zespole.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie spraw z zakresu drogownictwa:
  • nadzór nad wszystkimi drogami w gminie, bieżące remonty, oznakowanie itp.
  • zimowe utrzymanie dróg,
  • naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego oraz umieszczanie urządzeń w pasie drogowym,
  • numeracja dróg, zgody na zjazdy,
  • prowadzenie spraw związanych z architekturą krajobrazu,
  1. wydawanie zezwoleń na korzystanie z przystanków,
  2. utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Radwanice:
  • nadzór nad terenami będącymi w zarządzie jednostek gminnych,
  • współpraca z Gminną Spółką Komunalną w zakresie zadań zleconych,
  • współpraca ze Związkiem Gmin Zagłębia Miedziowego w zakresie pojemników na śmieci i PSZOKÓW,
  • nadzór nad inwestycjami w zakresie gospodarki odpadami.
  1. zagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie gminy w zakresie projektowania nasadzeń roślinności,
  2. sprawozdawczość z zakresu prowadzonych spraw.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny i życiorys (CV)- w dokumentach powinna znaleźć się informacja o posiadanym prawie jazdy kat. B,
  2. dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) – kserokopie,
  3. kwestionariusz osobowy ogólnodostępny,
  4. oświadczenie o pełnej umiejętności czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  5. oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym podjęcie pracy na wskazanym stanowisku,
  6. oświadczenia o niekaralności,
  7. dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy- kserokopie lub zaświadczenie z pracy),
  8. oświadczenie o znajomości wymaganych programów komputerowych,
  9. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca w siedzibie Urzędu Gminy Radwanice, ul. Przemysłowa 17,59-160 Radwanice, praca przy komputerze z wykorzystaniem monitora ekranowego, częściowo również
w terenie, praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy lub pocztą na adres Urzędu (59-160 Radwanice, ul. Przemysłowa 17) z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. eksploatacji dróg i utrzymania czystości” w terminie do dnia 17.10.2025 r. do godz. 12:00.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy przy ul. Przemysłowej 17 w Radwanicach.

Po przeprowadzonym naborze odbiór dokumentów aplikacyjnych przez osoby składające oferty będzie możliwy osobiście w godzinach pracy urzędu. Dokumenty należy odebrać
w ciągu miesiąca od daty zakończenia naboru. Po upływie tego terminie dokumenty ulegną zniszczeniu.

KLAUZULA RODO

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Gminy Radwanice, ul. Przemysłowa 17 59-160 Radwanice, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Wójt.

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail [email protected] lub listownie na adres siedziby administratora.

Dane osobowe (oraz dane do kontaktu – o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

Podstawą do przetwarzania danych jest art. 6 ust 1 lit. c) RODO (obowiązek prawny) w związku z art. 11 ust 1. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres naboru. Okres przetwarzania będzie przedłużony o czas niezbędny do ewentualnego ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń. Po tym okresie dane będą przetwarzane wyłącznie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa.

Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Urząd Gminy w Radwanicach. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.

Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie adekwatny do rozpatrzenia skargi z tym, iż prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.

Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.

Idź do oryginalnego materiału