” Jest to świetna inicjatywa” – Sesja zdjęciowa dla partnerów klubu

gkstychy.info 6 miesięcy temu

Wspierają klub nie tylko dopingiem i obecnością na meczach, ale i finansowo. Przed startem play-off GKS Tychy zaproponował partnerom biznesowym obecność na spodenkach meczowych hokeistów. Na apel odpowiedziały aż 24 firmy, których logo zawodnicy prezentują podczas najważniejszej części sezonu.

Wybrałem Kaskinena, bo jest świetnym obrońcą. Uważam, iż jest to bardzo silny punkt naszego zespołu, dlatego bez wahania zdecydowałem się na tego hokeistę. Możliwość bezpośredniego spotkania z zawodnikami jest bardzo fajnym doświadczeniem. Mamy okazję lepiej się poznać i chwilę porozmawiać – mówi Arkadiusz Kopciara, Cargo Trans.

Na tafli Stadionu Zimowego odbyła się wyjątkowa sesja. Klubowy fotograf każdemu ze sponsorów wykonał fotografię z wybranym hokeistą. Partnerzy wspierający dziesięciokrotnych zdobywców Pucharu Polski mieli okazję spotkać się z zawodnikami na kilka dni przed rozpoczęciem najważniejszej części sezonu.

Jest to super inicjatywa, bo zawsze forma bezpośredniego spotkania jest bardzo przyjemna. Nasze dzieci mogą sobie zrobić zdjęcie z idolami, a dorośli chwilę porozmawiać. Mogliśmy dowiedzieć się co słychać w szatni oraz zapytać o inne rzeczy. Było dla nas wszystkich na pewno fajne przeżycie – dodaje Sławomir Białożyt, sklepy spożywcze Odlot.

Wszystkim sponsorom, którzy pojawili się na spodenkach dziękujemy za wsparcie!

Anmar, Global Post Box Service, Torkol, Unistop, Sklepy spożywcze Odlot, Concret, TTS Group, Elmax, Hand&Beauty SPA, Energytech, Fabryka Formy, Hammer Jobs, Sertop, Król Meble, Happy User, Man – Trans, Hand Bud II, Cargo Trans, Master, PEC Tychy, Centrum Badań i Dozoru, Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, Tempish Polska, Tradevision

Idź do oryginalnego materiału