CCC to marka, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Jej sklepów nie brakuje zarówno w Łodzi, jak i okolicy. Dodatkowo gigant posiada również sieć Half Price, która obecna jest m.in. w Nowej Sukcesji, czy Galerii Łódzkiej.
Worldbox w nowym centrum handlowym pod Łodzią
Teraz do tej list można dopisać całkowite przejęcie kontroli nad spółką, do której należą sklepy kaes i Worldbox. Te marki również nie są obce łodzianom, choć na próżno szukać ich sklepów w naszym mieście. niedługo może się to zmienić.
Urząd Ochrony Konsumentów i Konkurencji wyraził zgodę na bezwarunkową zgodę na przejęcie MKRI. Spółka posiada w tej chwili blisko 200 sklepów odzieżowych w całej Polsce. Początkowo występowała pod nazwą kaes, ale po zawarciu umowy franczyzowej właśnie z Grupą CCC (pod koniec 2024 roku), zmieniła ją na Worldbox.
https://tulodz.pl/wiadomosci-lodz/to-ich-pierwszy-salon-w-lodzi-lubicie-podrozowac-musicie-tam-zajrzec/QENHUrp3YSsdUwqy3Gr3W ostatnim kwartale tego roku ma zostać otwartych 65 sklepów Worldbox. Natomiast w 2026 roku grupa planuje uruchomienie 100, a choćby 150 nowych salonów. Już wiadomo, iż jeden z nich ma się pojawić w powstającym właśnie parku handlowym BIG Konstantynów. Otwarcie zaplanowano na październik 2026 roku. Wśród najemców ma się także pojawić salon CCC.
Dariusz Miłek, prezes Grupy CCC, w rozmowie z portalem DlaHandlu, poinformował, iż 150-metrowe Worldbox sklepy z czasem będą zwiększyć swoją powierzchnię do 700 metrów kwadratowych. Ma się w nich znaleźć 60 proc. odzieży, 20 proc. obuwia i 20 proc. akcesoriów. Projekt zakłada powstanie do 2030 r. choćby 1200 sklepów z odzieżą casualowo-sportową. Jak wyliczał, sieć ma oferować odzież takich marek jak np. Champion, Reebok, Kappa, Shaq, Roxy, Juicy Couture, G-Star, Nautica, DC, Hunter, a do tego marki partnerów: adidas, Puma i Vans.
CCC przyznało, iż okres sierpień-październik 2025 był dla grupy rekordowy pod względem tempa ekspansji. Odnotowano też historycznie najwyższy poziom przychodów w pojedynczym kwartale.
CCC to polska spółka akcyjna, która powstała w 1999 roku na bazie własnego konceptu handlowego Cena Czyni Cuda. w tej chwili jest jednym z liderów europejskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i odzieży.

1 miesiąc temu














