Kategoria „PR pro bono”, której partnerem jest ORLEN, to wyznacznik społecznego zaangażowania i odpowiedzialnego przywództwa.
Tegoroczni laureaci udowadniają, iż działania pro bono to nie trend, tylko strategia, która inspiruje, wzmacnia wizerunek i przede wszystkim zmienia życie innych na lepsze
Oto oni
MSLGROUP za „Woda opadła, psy zostały – kampania pomocowa dla schronisk” otrzymuje Brązowy Spinacz
Do Admind Branding & Communications za „Powitalnik 2.0 – przewodnik dla rodziców po diagnozie dziecka” trafia statuetka Srebrnego Spinacza
Złotym Spinaczem zostaje nagrodzona Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę oraz K+Group za projekt „Dzieciństwo bez przemocy mocą na całe życie”
Ogromne brawa dla wszystkich narodzonych!
#ZloteSpinacze2025 #ZFPR #BranżaPR #konkursPR #ZloteSpinacze
Żródło materiału: Stowarzyszenie MUDITA





![[FOTO] Nabożeństwo ze śpiewem Akatystu w intencji pokoju na świecie](https://img.czecho.pl/2025/12/akatyst_w_intencji_pokoju_przed_obrazem_matki_bozej_hetmanki_7_12_2025_1527.jpg)
![[FOTO] To pierwsze tego typu miejsce w diecezji. Za nami uroczysta inauguracja](https://img.czecho.pl/2025/12/inauguracja_pierwszej_w_diecezji_bielsko_zywieckiej_kaplice_wieczystej_adoracji_najsw_6c35.jpg)





