Kaufland i Henkel po raz dziesiąty wspierają program Pajacyk

2 godzin temu

Wrzesień w sieci Kaufland upływa pod znakiem wyjątkowej inicjatywy dobroczynnej. Już po raz dziesiąty sieć Kaufland wraz z firmą Henkel łączą siły, aby wesprzeć program Pajacyk prowadzony przez Polską Akcję Humanitarną. Tegoroczna edycja akcji odbywa się pod hasłem „Niesiesz pomoc w koszyku” i trwa przez cały miesiąc.

Od początku września każdy klient robiący zakupy w marketach Kaufland może w prosty sposób dołączyć do akcji, wybierając produkty Henkel z oferty sieci. Dochód ze sprzedaży artykułów marek: Bref, Clin, Dato, E, K2r, Persil, Perwoll, Pur, Silan oraz Somat – zostanie przeznaczony na wsparcie programu Pajacyk, który od lat zapewnia pełnowartościowe posiłki dzieciom w wieku szkolnym.

– Jubileuszowa edycja akcji z firmą Henkel to dla nas dowód, iż długofalowe partnerstwa mają ogromną wartość społeczną. Niestety wciąż zbyt wiele dzieci w naszym kraju walczy z problemem niedożywienia, dlatego każda taka inicjatywa ma realne znaczenie – wybór produktów Henkel w naszych sklepach to prosty gest klientów, który przekłada się na coś tak fundamentalnego, jak dostęp do pełnowartościowych posiłków – podkreśla Katarzyna Łosińska-Burdzy, Dyrektor Pionu Corporate Affairs w Kaufland Polska.

Według raportu stworzonego przez EAPN Polska, ponad pół miliona dzieci w Polsce nie ma dostępu do elementarnych środków potrzebnych do prawidłowego rozwoju[1]. Program Pajacyk prowadzony przez Polską Akcję Humanitarną od blisko 30 lat wspiera najmłodszych, którzy zmagają się z problemem niedożywienia. Dzięki zaangażowaniu klientów, a także partnerów takich jak Kaufland i Henkel, dzieci mogą liczyć na dostęp do zdrowych, ciepłych posiłków, które są podstawą prawidłowego rozwoju.

W tym roku akcja „Niesiesz pomoc w koszyku” potrwa do końca września we wszystkich marketach Kaufland w Polsce.

Więcej informacji dot. działań CSR sieci Kaufland znajduje się na stronie internetowej: https://firma.kaufland.pl/odpowiedzialnosc/zaangazowanie-spoleczne.html.

Biuro Prasowe Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. j.

[1] Raport „Poverty Watch 2024”, EAPN Polska

Idź do oryginalnego materiału