![](https://supernowosci24.pl/wp-content/uploads/2025/02/WISLO-1-1024x683.jpg)
- Volt Gold Jordan 1 Matching Sneaker Tees Shirts Black Rare Air Bull , ArvindShops – Nike Air Jordan 3 Retro UNC 2020 CT8532 – 104 Sz 12 FQ7939 – 004
- air jordan 11 cherry holiday 2022
Wisłokostrada w Rzeszowie będzie drogą o długości ponad dwóch kilometrów. Połączy al. Rejtana z ul. gen. Maczka. Inwestycja jest realizowana szybciej niż to zaplanowano. Być może nowa droga będzie udostępniona choćby 5 miesięcy wcześniej.
W ramach tej ważnej dla miasta inwestycji powstaną obustronne chodniki i ścieżki rowerowe o łącznej długości ok. 3286 metrów. Częścią tej inwestycji są także nowe duże obiekty inżynieryjne takie jak np. dwujezdniowa estakada nad linią kolejową Kraków-Medyka. To przedsięwzięcie to także budowa nowego szerszego mostu Załęskiego oraz mostu na rzece Młynówka , budowa ronda na ul. Ciepłowniczej, sześciu zatok autobusowych, oświetlenia, infrastruktury podziemnej.
Wisłokostrada ułatwi dojazd z południowej części Rzeszowa do drogi ekspresowej S19. Co bardzo istotne, ta doga odciąży także z ruchu samochodowego m.in. rondo Pobitno i ścisłe centrum miasta – aleję Piłsudskiego.
Inwestycja jest prowadzona w dobrym tempie. Niewykluczone, iż uda się ją zakończyć szybciej niż to wynika ir jordan 4 military blue 202 z umowy. Prace na budowie Wisłokostrady realizowane są w wielu miejscach.
Pytamy więc przedstawiciela rzeszowskiego ratusza, kiedy cała Wisłokoastrada może być gotowa, skoro prace przy jej budowie są realizowane szybciej.
Nowa droga gotowa jeszcze w tym roku?
– Całość budowy Wisłokostrady zgodnie z podpisaną umową ma się zakończyć w maju 2026 roku poinformował nas Artur Gernand z Kancelarii Prezydenta Rzeszowa.
– Być może jednak nowa droga będzie gotowa jeszcze w tym roku, bo inwestycja jest realizowana szybciej, niż to zapisano w planach. Zgodnie z planem do połowy 2025 roju w ramach Wisłokostrady ma być otwarty nowy most Załęski, który połączy ul. Ciepłowniczą z Wisłokostradą.
Na budowanym moście Załęskim wykonano wszystkie podpory mostu. Zamontowano belki betonowe stanowiące ustrój nośny tej przeprawy. Zabetonowano płytę pomostu jezdni lewej i prawej, ułożono warstwy ochronne nawierzchni.
Prace przy podporach na ukończeniu
Z kolei na moście na rzece Młynówka realizowane są prace wykończeniowe, wykonano warstwę ochronną nawierzchni na płycie pomostu. Powstała już do wykonania warstwa ścieralna, umocnienie skarp 300 - IetpShops - Air Jordan 1 High OG Celadon FB9934 , air jordan 1 retro high gg black hot lava oraz montaż elementów bezpieczeństwa ruchu na obiekcie. Równolegle przy budowie estakady dotąd wykonano prace palowe pod 14 z 16 podpór estakady. Ponadto zabetonowano 14 z 16 ław fundamentowych podpór oraz zabetonowano 22 z 24 słupów (2 słupy na jedną podporę) pod filary. w tej chwili realizowane są prace szalunkowe oraz zbrojarskie na jezdni prawej.
Trwają też prace przy budowie murów oporowych. Pierwszy z nich powstaje w rejonie ul. Konfederatów Barskich, kolejny pomiędzy estakadami. W zakresie robót drogowych w dalszym ciągu kontynuowane są roboty związane ze wzmocnieniem podłoża.
Dodatkowo wykonano warstwę ulepszonego podłoża, warstwę mrozoodporną, podbudowę z kruszywa łamanego oraz podbudowę asfaltową na odcinku skrzyżowania z ul. Lwowską do mostu na potoku Młynówka (jezdnia lewa) oraz na odcinku od placu targowego w kierunku nowobudowanej estakady nad torami kolejowymi. Łącznie wykonano podbudowę asfaltową na odcinku długości ok. 400 m.