Piłkarze ręczni Industrii Kielce przez cały czas będą promować region świętokrzyski. W środę (5 lutego) w Hali Legionów podpisana została nowa umowa sponsorska pomiędzy spółką KS Iskra Kielce a Urzędem Marszałkowskim.
Jak powiedziała Renata Janik, marszałek województwa świętokrzyskiego w tym roku przekazaliśmy z budżetu województwa 700 tysięcy zł. – Chcemy kontynuować współpracę, dotyczącą promowania województwa świętokrzyskiego, z Klubem Sportowym Iskra Kielce. Nasz partner sportowy, świętokrzyska duma, to jeden z najbardziej utytułowanych polskich klubów sportowych. Wierzymy, iż poprzez wykorzystanie narzędzi marketingu sportowego będziemy wspólnie promować walory świętokrzyskiego regionu – powiedziała Renata Janik.
Prezes KS Iskra Kielce Magdalena Szczukiewicz powiedziała, iż zawodnicy i działacze klubu dokładają wszelkich starań, aby o drużynie było głośno poprzez osiągane wyniki sportowe. – W promocję naszego pięknego województwa angażujemy zawodników. Musimy się nim chwalić, również poza granicami kraju. W ramach programu Poland Travel pokazujemy perełki naszego regionu. W tym roku rozpoczęliśmy projekt „Świętokrzyskie z Iskrą”. Nasi gracze jeżdżą po poszczególnych gminach, aby aktywować młodzież i zaszczepiać w nich piłkę ręczną. Czujemy się zobowiązani, aby coraz więcej osób interesowało się naszą dyscypliną i ją promowało. Cieszymy się, iż gramy razem ze Świętokrzyskim – wyjaśnia prezes KS Iskra Kielce Magdalena Szczukiewicz.
W imieniu klubu dziękował za wsparcie m.in. trener piłkarzy ręcznych Industrii Talant Dujszebajew.
– W imieniu sztabu szkoleniowego i zawodników bardzo dziękuję. Dajecie nam to zaufanie, ciepło i euforia z dalszej pracy, kiedy widzimy, iż nie tylko kibice, którzy są dla nas najważniejsi, ale też politycy są razem z nami. Dlatego chcemy osiągać coraz więcej – powiedział Talant Dujszebajew.
Działania promocyjne zawarte w umowie będą realizowane do połowy czerwca tego roku. W ramach promocji województwa udostępniony zostanie wizerunek zawodników i będzie on wykorzystany do celów reklamowo-promocyjnych regionu. W klubowych mediach społecznościowych będą prezentowane posty o województwie, a herb i nazwa regionu będą eksponowane w materiałach promocyjnych.