Lech Poznań zaprezentował nowego sponsora strategicznego, którym od 1 lipca będzie Superbet. Podczas konferencji prasowej przedstawiono też koszulki, w których piłkarze Kolejorza będą występować w okresie 2023/2024.
W sobotę, 1 lipca Lech Poznań przedstawił nowego sponsora i zaprezentował nowe koszulki meczowe. Dotychczasowego sponsora strategicznego, jakim była spółka STS, zastąpi inny bukmacher – Superbet.
Umowa została podpisana na trzy lata. Jest to najwyższy kontrakt w historii Lecha Poznań.
Superbet nowym sponsorem Lecha Poznań
Konferencja rozpoczęła się od zaprezentowania filmu przedstawiającego nowego sponsora. W materiale swoje zdolności aktorskie pokazał m.in. Ryszard Andrzejewski – Peja.
– Jest mi niezmiernie miło potwierdzić rozpoczęcie nowej umowy sponsoringowej z firmą Superbet – powiedział prezes Lecha Poznań, Karol Klimczak. – Myślę, iż najbliższe trzy lata to będzie interesująca i interesująca kooperacja – dodał.
Przedstawiciel Superbet podziękował Lechowi za współpracę i szybkie negocjacje. – Chciałem też podziękować kibicom za kredyt zaufania, który pokazują już w mediach społecznościowych – wskazał Adam Lamentowicz, wiceprezydent Superbet International.
Superbet zapowiedział też współpracę z kibicami, której celem będzie wspieranie Akademii Lecha Poznań.
Superbet działa w Polsce od 2017 r., zaś dwa lata później uzyskał on zgodę od Ministerstwa Finansów na przyjmowanie zakładów wzajemnych przez internet. w tej chwili firma sponsoruje kluby takie, jak Górnik Zabrze, GKS Tychy czy Ruch Chorzów.