LESKO: Ogłoszono konkurs na dyrektora szpitala

6 godzin temu

LESKO. Zarząd Powiatu Leskiego ogłosił konkurs na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lesku. Wyłonić ma on adekwatnego menagera, który pokieruje ważnym w regionie podmiotem leczniczym.

Osoby zainteresowane stanowiskiem Dyrektora SP ZOZ w Lesku muszą spełniać określone wymagania kwalifikacyjne, w tym posiadanie wykształcenia wyższego oraz odpowiedniego doświadczenia zawodowego. Kandydaci mają czas na składanie swoich ofert do 28 października 2024 roku do godziny 12:00.

OGŁOSZENIE Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lesku, ul. Kochanowskiego 2, 38-600 Lesko Zarząd Powiatu Leskiego ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lesku

Konkurs zostanie przeprowadzony w oparciu o:

1) Ustawę z dnia 15 kwietnia 2011 r. działalności leczniczej (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 799), 2) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 430 z późn. zm.), 3) Regulamin przeprowadzania konkursu na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lesku.

1. Nazwa i adres podmiotu leczniczego

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lesku, ul. Kochanowskiego 2, 38-600 Lesko.

2. Informacja o zasadach udostępniania materiałów informacyjnych o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym podmiotu leczniczego

Materiały informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lesku są dostępne do wglądu osobistego w godz. 8:00-15:00 w dni robocze w Sekretariacie SP ZOZ w Lesku (tel. 13 469 69 91). Udostępniane materiały są jednakowe dla wszystkich kandydatów.

3. Stanowisko objęte konkursem

Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lesku

4. Wymagane kwalifikacje kandydata:

1) wykształcenie wyższe, 2) posiadający wiedzę i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków dyrektora, 3) posiadający co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzania i co najmniej trzy letni staż pracy, 4) brak prawomocnego skazania za przestępstwa popełnione umyślnie.

  • Od kandydatów na stanowisko objęte konkursem oczekuje się znajomości przepisów prawa, w szczególności: ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 799)
  • ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 146) ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.581),-
  • ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1270), ustawy z dnia 28 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) oraz aktów wykonawczych do tych ustaw.

5. Wymagane dokumenty:

1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem, 2) dokumenty stwierdzające: kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska objętego konkursem tj. wykształcenie wyższe, co najmniej 5 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym lub ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzania i co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym. 3) opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej CV, 4) inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe, 5) informację o kandydacie z Krajowego Rejestru Karnego (oryginał) opatrzoną datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed dniem zgłoszenia do konkursu; 6) oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania stanowiska kierownika podmiotu leczniczego opatrzone własnoręcznym podpisem, 7) oświadczenie kandydata, iż posiada zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych, nie został względem niego wydany zakaz pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, 8) oświadczenie kandydata, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzenia postępowania konkursowego na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lesku, zgodnie załączonym wzorem, 9) oświadczenie kandydata o następującej treści: „Oświadczam, iż jest mi znana treść ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1090) i z dniem objęcia stanowiska dyrektora jednostki obowiązują mnie wymienione w art. 4 w/w ustawy uregulowania ”, 10) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku kierowniczym, 11) pisemną koncepcję funkcjonowania i rozwoju SP ZOZ w Lesku,

Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata. Na prośbę komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów. Kandydaci podczas posiedzenie komisji konkursowej będą zobowiązaniu do zaprezentowania koncepcji zarządzania Samodzielnym Publicznym Zespołem Opieki Zdrowotnej w Lesku, oraz znajomości zasad organizacji, finansowania i zarządzania w publicznej służbie zdrowia, a w szczególności przepisów ustawy o działalności leczniczej, ustawy o oświadczeniu opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw.

6. Miejsce i termin składania wymaganych dokumentów

1) Wymagane dokumenty kandydaci zgłaszający się do konkursu składają w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją: „Konkurs na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lesku”, w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lesku w godz. od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku lub przesyłają pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Lesku, 38-600 Lesko, ul. Rynek 1 (decyduje data wpływu), 2) Na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko, adres, numer telefonu kontaktowego oraz e-mail. 3) Termin składania dokumentów upływa w dniu 28.10.2024 r. do godz. 12:00 4) Dokumenty złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.

7. Przewidywane miejsce oraz termin rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur

1) Przewidywane miejsce przeprowadzenia konkursu – Starostwo Powiatowe w Lesku , Rynek 1, 38-600 Lesko, sala posiedzeń (parter budynku). O terminie przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie i pisemnie. 2) Rozpatrzenie zgłoszonych kandydatur nastąpi w terminie do 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Załączniki:
  • Uchwała Nr 12.53.2024
  • Załącznik do Uchwały Zarządu Powiatu 12.53.2024
Więcej informacji na stronie internetowej Powiatu Leskiego

źródło: Powiat Leski fot. poglądowe pixabay.com

Idź do oryginalnego materiału