Logistyka kluczem do sukcesu na rynku holenderskim

3 dni temu

Ekspansja zagraniczna polskich firm, zwłaszcza tych działających w sektorze e-commerce, staje się coraz powszechniejszym zjawiskiem. Jednym z atrakcyjnych i stosunkowo bliskich rynków jest Holandia, charakteryzująca się wysokim wskaźnikiem zakupów online oraz rozwiniętą infrastrukturą. Jednak sukces na tym konkurencyjnym rynku zależy nie tylko od jakości oferowanych produktów czy skuteczności marketingu, ale w dużej mierze od sprawnej i niezawodnej logistyki. Profesjonalna obsługa wysyłek to fundament budowania pozytywnego doświadczenia klienta i przewagi konkurencyjnej. Zaniedbania w tym obszarze mogą gwałtownie zniweczyć choćby najlepiej zaplanowaną strategię sprzedażową. Dlatego wybór odpowiedniego partnera logistycznego, który zrozumie specyfikę przesyłek międzynarodowych, jest decyzją o znaczeniu strategicznym dla wszystkich przedsiębiorstwa […]

Artykuł zaczerpnięty z serwisu Gazety Powiatowej

Idź do oryginalnego materiału