Logo Spółki KKS 125 Kalisz musiało być zmienione

4 godzin temu
O powodach oraz stanowisku Klubu w sprawie wprowadzenia własnego znaku towarowego Spółki KKS 125 Kalisz poinformowano podczas piątkowego (17 stycznia) briefingu prasowego zorganizowanego przez Zarząd Klubu. Nowe logo wymusiły przepisy prawa. Szczegóły wyjaśniali Marcin Antczak, właściciel spółki KKS Kalisz oraz Marcin Szymczyk, prezes Klubu. Zaprezentowane pod koniec grudnia ubiegłego roku logo Klubu wywołało ostry protest kibiców. Fani KKS- u zapowiedzieli, iż nie zaakceptują nowego logo, bo dotychczasowy herb jest dla nich świętością. Zapowiedzieli bojkot działań klubu dopóki nie nastąpi przywrócenie dotychczasowego herbu. Tymczasem zmiana logo okazała się koniecznością. Zadecydowały o tym kwestie prawne wymagające uregulowania.

Wydaje się, iż gdyby grudniową informacji o nowym logo towarzyszyło szczegółowe uzasadnienie o podjęciu takiej decyzji nie byłoby tak ostrej reakcji kibiców. Nie chodziło tu tylko o odświeżenie znaku graficznego, któremu towarzyszy 100-lecie istnienia klubu ale konieczność wymuszona przepisami prawa.

- Kiedy zaczęły do nas docierać pogłoski, iż stowarzyszenie rozpatruje możliwość wystąpienia o odszkodowanie z racji używania znaku firmowego, zastrzeżonego, czyli herbu KKS. Zaczęliśmy tę sprawę badać. Po sprawdzeniu dat
Idź do oryginalnego materiału