Logotyp Miasta Poznań na koszulkach Warty Poznań: to efekt specjalnej umowy

2 dni temu

Miasto Poznań wielokrotnie podkreślało, iż wspiera poznańskie kluby sportowe, jednak dopiero podczas ostatniego meczu Warty Poznań, na koszulkach zawodników pojawił się logotyp miasta. Skąd ta zmiana?

Jak wyjaśnia klub, Miasto Poznań zostało Oficjalnym Partnerem Klubu Warta Poznań, podpisując umowę dotacyjną. Na podstawie porozumienia, Miasto przekaże Zielonym 500 tysięcy złotych w ramach konkursu „Udział czołowych zespołów poznańskich w grach zespołowych w rozgrywkach ligowych w okresie 2024/2025”. W zamian, na koszulkach zawodników pojawiło się logo Poznania.

Pierwsza informacja o dotacji została podana już w sierpniu, ale sam dokument podpisano dopiero we wrześniu. Klub zobowiązany jest do rozliczenia otrzymanych środków zgodnie z ofertą, jaką złożył w konkursie. Jednocześnie musi informować o wsparciu, jakie otrzymał, a umieszczenie logotypu na koszulkach meczowych jest jednym z elementów wywiązywania się z tego zobowiązania. Charakterystyczny napis „Poznań” umieszczany będzie także m.in. na plakatach, billboardach, biletach, banerach, bandach wokół boiska czy ściankach sponsorskich.

Umowa przewiduje także, iż Warta będzie prowadzić zajęcia sportowe dla uczniów klas sportowych w miejskich placówkach.

„Bardzo się cieszymy, iż możemy powitać miasto Poznań w gronie naszych partnerów, wśród których znajduje się już wiele poznańskich marek. To dobrze, iż Poznań postrzega Wartę jako istotny punkt w sportowym krajobrazie miasta.Gra z logotypem Poznania na koszulkach ma dla nas znaczenie symboliczne: podkreśla, skąd jesteśmy i gdzie – w kontekście infrastruktury sportowej i rozgrywania meczów – mamy zamiar niebawem wrócić” – powiedział Artur Meissner, Prezes Zarządu Warta Poznań S.A

Umowa dotacyjna przewiduje wydatkowanie środków w latach 2024 i 2025.

Idź do oryginalnego materiału