Miasto i Gmina Nowa Dęba szuka pracowników na dwa różne stanowiska [wynagrodzenie]

carpatiabiznes.pl 2 miesięcy temu
Zdjęcie: urząd miasta nowa dęba praca


Nowa Dęba/Praca. Miasto i Gmina Nowa Dęba ogłosiła nabór na wolne kierownicze stanowiska.

Poniżej prezentujemy ogłoszenia o pracę.

Oferty pracy (Nowa Dęba)

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Dębie

1. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane kierunki: praca socjalna, polityka społeczna, administracja, prawo, zarządzanie,
  • specjalizacja z zakresu pomocy społecznej, o której mowa w art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
  • 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej trzyletni staż pracy w pomocy społecznej,
  • stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość przepisów prawnych wymaganych na stanowisku w szczególności: w zakresie pomocy społecznej, Karty Dużej Rodziny, o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin o finansach publicznych o samorządzie gminnym, kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz kodeks postępowania administracyjnego,
    doświadczenie w pracy w sektorze publicznym,
  • prawo jazdy kat. B,
  • biegła znajomość obsługi komputera.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) kierowanie działalnością Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz,

2) realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej i innych wynikających z przepisów prawa,

3) organizacja pracy w MGOPS-ie na poszczególnych stanowiskach pracy zapewniająca sprawne wykonywanie zadań,

4) przestrzeganie dyscypliny budżetowej przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem Gminy oraz
głównym księgowym MGOPS-u,

5) współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych,

6) pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych,

7) przygotowywanie projektów uchwał dotyczących funkcjonowania i realizacji zadań MGOPS.

4. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych:

  • W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, tj. w sierpniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Dębie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych wyniósł co najmniej 6%.
  • 5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • praca odbywa się w systemie jednozmianowym, w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • miejsce pracy: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Dębie, ul. M. Reja 3,
  • wymagająca kontaktu z interesantami oraz z różnego rodzaju instytucjami,
  • budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (brak windy),
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godziny dziennie,
  • wynagrodzenie zasadnicze: 8600,00 zł i dodatek funkcyjny: 700,00zł. Wypłacany jest również dodatek za wieloletnią pracę, dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka) i nagrody jubileuszowe.

6. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
  • życiorys – curriculum vitae,
  • kwestionariusz osobowy – własnoręcznie podpisany,
  • kserokopie lub odpisy świadectw, dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej umiejętności czynności prawnych,
  • o korzystaniu z pełni praw publicznych, o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – własnoręcznie podpisane.

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w Biurze Obsługi Klienta (parter) Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba (ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba lub za pośrednictwem poczty w terminie do 20 września 2024 r. do godz. 1530 (decyduje data wpływu do UMiG).

Na kopercie winien być umieszczony dopisek: Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Dębie.

Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

8. Inne informacje:

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych jest dostępna na stronie internetowej: http://www.nowadeba.pl/bip/nabory/klauzula-informacyjna-informacja-o-przetwarzaniu-danych-osobowych/link

Nabór kandydata na wolne stanowisko urzędnicze odbywa się w dwóch etapach.

  • pierwszy etap polega na weryfikacji przez komisję złożonych ofert pod względem spełnienia wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze. Oferty niekompletne, jak też oferty kandydatów nie spełniające wymagań podlegają odrzuceniu, a kandydaci nie są dopuszczeni do drugiego etapu,
  • drugi etap polega na rozmowie kwalifikacyjnej.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie przedłożyć zaświadczenie o niekaralności uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego.
Dokumenty aplikacyjne należy składać wyłącznie w języku polskim.

Dokumenty aplikacyjne nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze, po zakończeniu rekrutacji zostaną odesłane lub odebrane osobiście przez kandydata. Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Referacie Organizacyjnym UMiG Nowa Dęba (pokój nr 214, II piętro, tel. 15 846 26 71 w. 214).

Dyrektor Samorządowego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowej Dębie

1. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane kierunki: zarządzanie, turystyka i rekreacja, wychowanie fizyczne,
  • 5-letni staż pracy (do stażu pracy może zostać zaliczone wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku
    art. 6 ust. 4 pkt 1) ustawy o pracownikach samorządowych.
  • stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość przepisów prawnych wymaganych na stanowisku: w zakresie funkcjonowania samorządu gminnego, finansów publicznych, prawa zamówień publicznych,
  • znajomość zagadnień z zakresu kultury fizycznej sportu, rekreacji i turystyki,
  • znajomość zasad zarządzania i funkcjonowania instytucji działającej w formie jednostki budżetowej,
  • doświadczenie w pracy w sektorze publicznym,
  • umiejętność kierowania zespołem,
  • prawo jazdy kat. B,
  • biegła znajomość obsługi komputera.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) kierowanie działalnością Samorządowego Ośrodka Sportu i Rekreacji oraz reprezentowanie go na zewnątrz,

2) wytyczanie kierunków i podejmowanie działań mających na celu rozwój SOSiR-u i podnoszenia jakości świadczonych usług,

3) organizacja pracy w SOSiR-że na poszczególnych stanowiskach pracy zapewniająca sprawne wykonywanie zadań,

4) przestrzeganie dyscypliny budżetowej przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem Gminy oraz głównym księgowym SOSiR-u,

5) współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań ,

6) pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych,

7) przygotowywanie projektów uchwał dotyczących funkcjonowania i realizacji zadań SOSiR-u.

8) sprawowanie kontroli w zakresie gospodarowania mieniem.

4. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, tj. w sierpniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Samorządowym Ośrodku Sportu i Rekreacji w Nowej Dębie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych wyniósł co najmniej 6%.

5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • praca odbywa się w systemie jednozmianowym, w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • miejsce pracy: Samorządowy Ośrodek Sportu i Rekreacji w Nowej Dębie, ul. Sportowa 5,
  • wymagająca kontaktu z interesantami oraz z różnego rodzaju instytucjami,
  • budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (brak windy),
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godziny dziennie,
  • wynagrodzenie zasadnicze: 8700,00 zł i dodatek funkcyjny: 730,00zł. Wypłacany jest również dodatek za wieloletnią pracę, dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka) i nagrody jubileuszowe.

6. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
  • życiorys – curriculum vitae,
  • kwestionariusz osobowy – własnoręcznie podpisany,
  • kserokopie lub odpisy świadectw, dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej umiejętności czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – własnoręcznie podpisane.

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w Biurze Obsługi Klienta (parter) Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba (ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba lub za pośrednictwem poczty w terminie do 20 września 2024 r. do godz. 1530 (decyduje data wpływu do UMiG).

Na kopercie winien być umieszczony dopisek: Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Dyrektor Samorządowego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowej Dębie.

Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

8. Inne informacje:

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych jest dostępna na stronie internetowej: http://www.nowadeba.pl/bip/nabory/klauzula-informacyjna-informacja-o-przetwarzaniu-danych-osobowych/link

Nabór kandydata na wolne stanowisko urzędnicze odbywa się w dwóch etapach.

  • pierwszy etap polega na weryfikacji przez komisję złożonych ofert pod względem spełnienia wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze. Oferty niekompletne, jak też oferty kandydatów nie spełniające wymagań podlegają odrzuceniu, a kandydaci nie są dopuszczeni do drugiego etapu,
  • drugi etap polega na rozmowie kwalifikacyjnej.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie przedłożyć zaświadczenie o niekaralności uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego.
Dokumenty aplikacyjne należy składać wyłącznie w języku polskim.

Dokumenty aplikacyjne nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze, po zakończeniu rekrutacji zostaną odesłane lub odebrane osobiście przez kandydata. Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Referacie Organizacyjnym UMiG Nowa Dęba (pokój nr 214, II piętro, tel. 15 846 26 71 w. 214).

Idź do oryginalnego materiału