Miejski Rzecznik Konsumentów interweniował w sprawie gigantycznych rachunków za prąd

radiogorzow.pl 19 godzin temu

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Gorzowie interweniowało w sprawie zawyżonych prognoz rachunków za prąd wystawianych przez firmę Enea. Do rzecznika wpłynęło mnóstwo zgłoszeń od mieszkańców, którzy dostali gigantyczne rachunki.

W odpowiedzi na interwencje Rzecznika Konsumentów Enea przedstawiła oficjalne stanowisko oraz wyjaśnienia.

– Przyczyną nieprawidłowości były zmiany w systemach informatycznych Enei, które spowodowały wystawienie dodatkowych faktur, nieuwzględniających rzeczywistego zużycia prądu. Firma zapewniła, iż prognozy zostaną skorygowane, a do klientów niedługo trafią faktury korygujące.

Miejski Rzecznik Konsumentów zapewnia, iż pozostaje w stałym kontakcie z Eneą i monitoruje sytuację. Zachęca też mieszkańców, którzy przez cały czas mają wątpliwości lub pytania dotyczące swoich rachunków, do kontaktu z biurem przy ul. Łokietka.

Idź do oryginalnego materiału