Ministra mówi jasno co dalej z finansowaniem Kościoła. "Duchowni reklamy mają »obcykane«"
Zdjęcie: Ministra ds. Społeczeństwa Obywatelskiego Adriana Porowska
— Nie będzie pełnej zgody między organizacjami pozarządowymi a rządem. Dla ludzi z NGO człowiek jest najważniejszy, dla rządu obrona granic Polski i ochrona swoich obywateli — mówi Adriana Porowska, ministra do spraw społeczeństwa obywatelskiego, przewodnicząca Komitetu ds. pożytku publicznego. W "Rachunku Sumienia" ministra bardzo jasno mówi, iż księża powinni sięgnąć po swoje znajomości świata reklamy, żeby lobbować i nakłaniać wiernych do wpłacania na rzecz Kościoła. — Wiedzą doskonale jak się komunikować z wiernymi. Słyszę to w czasie mszy. Mówią, na co potrzebują pieniędzy, żeby zrobić coś w kościele — twierdzi.