Dyrektor Zakładu Budżetowego „ Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej” w Przemkowie ogłosił nabór na wolne stanowisko pracy: Technika w dziale Eksploatacyjno – technicznym Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Przemkowie.
Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o prace.
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie: wyższe lub średnie techniczne
b) doświadczenie zawodowe min 2 lata pracy przy wykształceniu średnim, w przypadku
wykształcenia wyższego staż pracy niewymagany
c) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych
państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa
wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) nieposzlakowana opinia,
g) znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
2. Wymagania dodatkowe:
1. umiejętność obsługi komputera i programów – LIBRE Office ( edytor tekstów, arkusz
kalkulacyjny),
2. Predyspozycje osobowościowe:
– łatwość nawiązywania kontaktów, zdolności interpersonalne, komunikatywność, kultura osobista,
łatwość podejmowania decyzji, sprawna i efektywna organizacja pracy, umiejętność pracy w
zespole, skrupulatność, rzetelność.
3. Uprawnienia budowlane.
4. Znajomość prawa w zakresie:
– ustawa z dnia 8 marca 1990, o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2024 r. Poz. 1465 ze zm.)
– ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów , mieszkaniowym zasobie gminy
i o zmianie Kodeksu cywilnego ( Dz.U. z 2023 r. poz. 725)
– ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali ( Dz.U. z 2021 poz. 1048)
– ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2024 poz. 1320)
– przepisy branżowe dotyczące stanowiska technik.
3. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
1. Zadania główne:
a) utrzymanie i zapewnienie pełnej zdolności eksploatacyjnej budynków, budowli i obiektów
łącznie z instalacjami i urządzeniami,
b) prowadzenie analiz kosztów i przychodów związanych z eksploatacją nieruchomości,
c) ustalenie potrzeb remontowych i modernizacyjnych na podstawie przeglądów i kontroli oraz
opracowanie planów w tym zakresie,
d) prowadzenie nadzoru i odbioru robót zleconych,
e) przyjmowanie zgłoszeń o awariach, ich ewidencja, usuwanie oraz nadzór nad wykonywaniem
prac przez konserwatorów,
f) przyjmowanie lokatorów, właścicieli i najemców i załatwianie ich spraw,
g) przeprowadzanie okresowych przeglądów technicznych zasobów mieszkaniowych, mieszkań,
lokali, budynków i innych nieruchomości,
h) sporządzanie wyceny wykonywanych prac,
i) przygotowanie rocznych planów oraz rozliczeń z właścicielami i najemcami lokali,
j) wykonywanie konserwacji mieszkań budynków, urządzeń i innych nieruchomości,
k) współuczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych remontów,
l) zgłaszanie usterek do poprawy w ramach gwarancji,
m) rejestracja zleceń wykonywanych na zewnątrz,
n) sprawozdawczość z zakresu ustawy prawo o zamówieniach publicznych,
o) przeprowadzanie przetargu na wykonywanie remontów, współudział w odbiorach
remontowanych obiektów,
p) kontrolowanie kosztorysów i faktur,
q) prowadzenie książek obiektów budowlanych,
r) prowadzenie spraw związanych z gospodarką materiałową
s) dokonywanie okresowych oraz doraźnych przeglądów budynków oraz ustalenie aktualnych
potrzeb remontowych i konserwacyjnych
t) współudział przy opracowaniu remontów bieżących,
u) sporządzanie sprawozdań dotyczących zagadnień technicznych,
v) sporządzanie protokołów zalań mieszkań z równoczesnym ustaleniem przyczyn, przyjmowanie
wspólnie z administratorem ( budynków, urządzeń, terenów) oraz przekazywanie bezpośrednio
najemcom, sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali mieszkalnych i użytkowych,
dokonywanie pomiarów, informowanie lokatorów o ciążących na najemcach obowiązkach,
w) utrzymywanie kontaktów z przełożonymi i innymi organami,
x) wykonywanie Uchwał Rady Miejskiej, kierownictwa zakładu, zleceń służby architektoniczno-
budowlanej, inspekcji sanitarnej, komendy straży pożarnej,
y) dokonywanie podziału piwnic i komórek oraz innych pomieszczeń gospodarczych,
asystowanie na wezwanie władz i organów Policji przy rewizjach egzekucji sądowej, eksmisji i
innych czynnościach,
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku technik:
– praca w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00
– umowa będzie zawarta na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
– praca wymagająca sprawności ruchowej ze względu na konieczność przemieszczania się w
obrębie budynku, także po poszczególnych kondygnacjach i w terenie
– bezpośredni kontakt z petentami
– planowany termin zatrudnienia : 1 marca 2025 r.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej
w Przemkowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu
przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest
niższy niż 6%.
5. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, z podaniem danych
umożliwiających kontakt z kandydatem – e-mail, nr telefonu lub adres zamieszkania.
c) kserokopie świadectw bądź dyplomów potwierdzających wykształcenie (poświadczone
przez kandydata za zgodność z oryginałem),
d) oryginał kwestionariusza osobowego,
e) kserokopie świadectw pracy(poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
f) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
g) oświadczenie o posiadaniu pełnej umiejętności czynności prawnych i korzystaniu w
pełni z praw publicznych,
h) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, określony przepisami o służbie
cywilnej – w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego,
j) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku
kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z preferencyjnych zasad
zatrudnienia),
k) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
l) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informatyczną dla kandydatów biorących udział
w naborze na stanowisko TECHNIK w MZGM.
ł) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
naboru zawierające klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Miejski Zakład
Gospodarki Mieszkaniowej w Przemkowie, ul. Dworcowa 7, 59-170 Przemków, moich
danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko oraz przyszłych
rekrutacji przez czas niezbędny do realizacji wyżej wymienionego celu, aż do cofnięcia
wyrażonej zgody.Oświadczam, iż podaję dane i wyrażam zgodę dobrowolnie i w sposób
świadomy, zaś administrator danych, którym jest Dyrektor MZGM, przekazał mi informacje,
o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, w tym informację o możliwości cofnięcia
wyrażonej zgody w dowolnej formie i w dowolnym momencie”.
m) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
n) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do aplikowanego stanowiska.
Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie
umożliwiającym ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone
wraz z tłumaczeniem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie MZGM, lub pocztą na
adres Zakładu tj.:
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Dworcowa 7
59-170 Przemków
z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: TECHNIK w terminie do dnia 20.02.2025 do
godz. 14.00. W przypadku oferty przesłanej pocztą, decyduje data wpływu do MZGM Przemków.
Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej po wyżej określonym
terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcom.
Informację o wyniku naboru zamieszcza się na stronie internetowej Miejskiego Zakładu
Gospodarki Mieszkaniowej oraz na tablicy informacyjnej zakładu.
Dyrektor może w każdym momencie unieważnić nabór.
KLAUZULA INFORMACYJNA o przetwarzaniu danych osobowych dla osób uczestniczących w rekrutacji na wolne stanowisko pracy klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul.
Dworcowa 7, 59-170 Przemków, reprezentowany przez dyrektora Ewelina Sitarek i księgową Agnieszka
Rekut, tel. 76 831 94 62;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej jest Pan
Marek Rajszczak; tel. 609 400 010; email: [email protected]
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z umową
z dnia 13.09.2021 r.;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a o ile czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
z) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
aa) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
ab) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.