Najczęstsze błędy w e-commerce – i jak ich uniknąć?
Zdjęcie: Fot. Sponsorowane
Czy zdarzyło Ci się kiedyś kupić coś online, tylko po to, żeby natknąć się na problemy, które zdawały się nie mieć końca? To nie jest rzadkie doświadczenie. W rzeczywistości, aż 88% klientów online odchodzi z pustymi rękoma, kiedy napotkają na trudności w procesie zakupowym. A teraz wyobraź sobie, iż te same problemy spotykają Twoich klientów. Tak, to duży problem. Możliwe błędy w e-commerce mogą skomplikować choćby najprostsze zakupy. Może to być nieintuitywna nawigacja strony, niespójna prezentacja produktów czy skomplikowane procedury płatności. Tego rodzaju potknięcia mogą skutecznie zniechęcić klientów, prowadząc do straty sprzedaży. A przecież tego nikt nie chce! Ale nie martw się – są proste sposoby na to, by uniknąć tych błędów. Rozwiązania bywają bardziej dostępne, niż mogłoby się wydawać. Omówimy, jak usprawnić doświadczenie użytkownika, aby zakupy były przyjemnością, a nie wyzwaniem. Dzięki temu Twoi klienci będą zadowoleni i chętnie wrócą na Twoją stronę.