Należąca do Orlenu Polska Press wygrała przetarg na druk gazety wydawanej przez miasto. Chodzi o 152 tys. egzemplarzy miesięcznie i dodatkowo dwa numery specjalne, co łącznie daje 14 wydań. Polska Press była jedyną firmą, która wystartowała w przetargu organizowanym przez Miasto Katowice.
Mowa o miesięczniku „Nasze Katowice”, który dwa razy do roku ukaże się w liczbie ponad 300 tys. egzemplarzy na terenie miasta. W pozostałych miesiącach Katowice wydają 152 tys. egzemplarzy. Polska Press będzie również odpowiedzialna za kolportaż gazety w mieście. W sumie usługa ta wyniesie ponad 1 mln zł.
Oprócz gazety miejskiej, która w praktyce przykrywa wszystkie inne gazety wydawane w gminie, Katowice mają także własną spółkę PR-ową – Katowicką Agencję Wydawniczą. Zajmuje się ona m.in. obsługą medialną i marketingową spółek miejskich. Stanowi to drugą nogę w zakresie promocji dla Urzędu Miasta Katowice. Agencja wydaje swój portal i niegdyś publikowała również własną gazetę jako element promocji portalu.