Nie-cukiernia z Podlasia za oceanem! Ależ sukces FIt-Cake!

2 tygodni temu
Białostocka marka Fit Cake, znana z tworzenia zdrowych alternatyw dla tradycyjnych słodyczy, z sukcesem zadebiutowała na rynku kanadyjskim. Pierwsza "nie-cukiernia" otworzyła swoje drzwi w Toronto, błyskawicznie stając się lokalną sensacją. Już w pierwszych dniach działania lokal przyciągnął tłumy, a kolejka klientów ciągnęła się od witryny do samego wyjścia. Jak przyznaje właściciel marki, Rafał Kościuk, zainteresowanie przerosło najśmielsze oczekiwania.

Historia z Białegostoku, która podbiła Toronto

Za kanadyjskim sukcesem stoją Elżbieta i Maks – polsko-kanadyjskie małżeństwo. Pomysł na biznes podsunęła im koleżanka z Białegostoku, która opowiedziała o innowacyjnej koncepcji Fit Cake. Dla Elżbiety, która boryka się z nietolerancjami pokarmowymi, pomysł ten miał nie tylko biznesowy, ale również osobisty wymiar. Zauważyli, iż na kanadyjskim rynku brakuje produktów bez glutenu i cukru, co stwarzało ogromną niszę. Ich lokal, położony w strategicznym punkcie Toronto, gwałtownie zyskał popularność wśród Polonii i mieszkańców poszukujących zdrowych alternatyw.

Fit Cake Flex: elastyczny model franczyzy

Wraz z ekspansją na rynki międzynarodowe, Fit Cake udoskonalił swój system franczyzowy, wprowadzając model Fit Cake Flex. Dzięki temu przyszli franczyzobiorcy mają większą elastyczność i swobodę w tworzeniu swojego biznesu. Najniższy poziom inwe
Idź do oryginalnego materiału