Stewardesy przechadzające się po ulicach Leszna, Gorzowa Wielkopolskiego czy Konina to nietypowy widok – zwłaszcza, gdy mają ze sobą lotniskowe wózki bagażowe wypełnione walizkami. W ten niecodzienny sposób poznańskie lotnisko postanowiło promować się także poza stolicą Wielkopolski.
W Lesznie zainaugurowano dziś kampanię Prosto z Poznania, która odnosi się do już znanego od kilku lat hasła promocyjnego poznańskiego portu lotniczego. Od rana na ulicach miasta można było spotkać „załogę samolotu”, która zachęcała mieszkańców i turystów do skorzystania z oferty lotniska.
Przechodniom nie tylko przekazywano informacje na temat ponad 80 kierunków, do których można udać się bezpośrednio ze stolicy Wielkopolski, ale także bony i ulotki zniżkowe na loty i oferty partnerów akcji.
Taka forma promocji poznańskiego lotniska w różnych miastach Wielkopolski i województw lubuskiego i kujawsko-pomorskiego, ma przyciągnąć jeszcze większą liczbę pasażerów na Ławicę i promować wciąż rozwijającej się siatki połączeń.
Akcja prowadzona jest w dniach 18-26 lipca w miastach: Leszno, Toruń, Gorzów Wielkopolski, Piła i Konin.
Partnerami akcji są: codziennypoznan.pl, Puccini, Radio Eska i MB Motors Poznań.