Departament Transportu Drogowego (TOM) uruchomił dedykowaną linię telefoniczną dla właścicieli pojazdów, którzy nie mogli umówić się na wizytę u autoryzowanego dealera w celu wymiany wadliwych poduszek powietrznych Takata, poinformowano w piątek.
Inicjatywa ta jest częścią działań departamentu mających na celu nadzór nad rynkiem oraz monitorowanie globalnej akcji naprawczej, która obejmuje miliony pojazdów wyposażonych w potencjalnie niebezpieczne poduszki powietrzne Takata.
“Osoby, które już skontaktowały się z autoryzowanym dealerem, ale nie mogły umówić się na wizytę w celu realizacji akcji naprawczej, proszone są o kontakt z dedykowaną linią pomocy, aby uzyskać dalsze wskazówki” – głosi komunikat.
Linia pomocy działa pod numerem telefonu 22-600500 i jest dostępna od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-15:00.
Priorytet bezpieczeństwa
W swoim oświadczeniu Departament Transportu Drogowego podkreślił wagę szybkiego rozwiązania problemu: “Bezpieczeństwo obywateli jest priorytetem, a terminowe przeprowadzenie akcji naprawczej to odpowiedzialność, która służy ochronie nas samych oraz innych obywateli”.

FAQ
Jak mogę skontaktować się z dedykowaną linią pomocy?
Linia pomocy jest dostępna pod numerem 22-600500, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-15:00.
Co zrobić, jeżeli nie mogę umówić się na wymianę poduszek powietrznych Takata?
Skontaktuj się z dedykowaną linią pomocy Departamentu Transportu Drogowego, aby uzyskać dalsze instrukcje.
Dlaczego wymiana poduszek powietrznych Takata jest tak ważna?
Poduszki powietrzne Takata mogą stanowić zagrożenie bezpieczeństwa w przypadku wypadku, dlatego tak ważne jest szybkie przeprowadzenie akcji naprawczej.