Nowy kanał na YouTube Zuzanny Falzmann – FeelZenn

bialyorzel24.com 1 tydzień temu

Zaledwie kilkanaście dni po premierze nowy kanał Zuzanny Falzmann – FeelZenn – odniósł spektakularny sukces na YouTube. Dziennikarka, znana wcześniej jako korespondentka Polsatu i TVP w Stanach Zjednoczonych, postanowiła stworzyć autorski projekt, w którym porusza tematy związane z rozwojem osobistym, duchowością i zdrowiem. Kanał wystartował 20 marca, a jego wyniki mówią same za siebie – po opublikowaniu zaledwie dwóch odcinków materiały przekroczyły 2 miliony wyświetleń. Co ciekawe, FeelZenn osiągnął ten wynik bez płatnej promocji czy zwiększania zasięgów.

Kanał Zuzanny Falzmann – FeelZenn – wystartował 20 marca i po opublikowaniu zaledwie dwóch odcinków materiały przekroczyły 2 miliony wyświetleń. Fot. Facebook

Według algorytmu YouTube kanał FeelZenn jest środkiem przekazu wysokiej jakości, który wzbudza duże zainteresowanie widzów oraz angażuje ich aktywność. W informacji prasowej, opublikowanej na portalu publicrelations.pl, Falzmann podkreśla, iż najważniejsze dla niej jest budowanie relacji z widzami, którzy nie tylko oglądają materiały, ale też aktywnie uczestniczą w dyskusji i dzielą się swoimi przemyśleniami. Popularność kanału wykracza daleko poza Polskę czy USA – widzowie FeelZenn są zarejestrowani w aż 40 krajach, m.in. Niemczech, Wielkiej Brytanii, Holandii, Austrii, Irlandii, Kanadzie i Belgii.

Statystyki zaprezentowane w informacji prasowej pokazują, iż treści Zuzanny Falzmann przyciągają dojrzałą i świadomą widownię. Głównym odbiorcą FeelZenn są kobiety (71.4%), zwłaszcza w przedziale wiekowym 45-54 lata.

Na kanale regularnie pojawiają się rozmowy z interesującymi gośćmi – ekspertami i osobami publicznymi. Pierwszym gościem była wokalistka Justyna Steczkowska, która w tym roku reprezentuje Polskę na Eurowizji. Do drugiego odcinka Falzmann zaprosiła dr. n. med. Tadeusza Oleszczuka, specjalistę ginekologii i położnictwa oraz lekarza holistę. Ostatnio dziennikarka gościła aktorkę Ewa Gawryluk.

„W rozmowach skupiam się na tym, by widzowie poznawali moich gości z nieznanych wcześniej stron lub dowiadywali się czegoś zupełnie nowego. Poruszamy ważne tematy dotyczące i ducha, i ciała, bo to nierozłączne elementy naszej codzienności” – przekazuje Falzmann w informacji prasowej.

YouTube to nie jedyne miejsce, gdzie FeelZenn zdobywa popularność. Kanał jest aktywnie wspierany przez media społecznościowe, których wyniki również robią wrażenie: na TikToku posty Falzmann przekroczyły 870 tysięcy wyświetleń, a na Instagramie 500 tysięcy wyświetleń. Zuzanna Falzmann podkreśla, iż świadomie dostosowuje treści do różnych platform, publikując w nich krótkie fragmenty wywiadów. Jej celem jest zbudowanie zaufania widza, który być może przekona się, iż warto poświęcić więcej czasu w wysłuchanie pełnej rozmowy na YouTube.

Nowe odcinki FeelZenn można oglądać na YouTube w każdy czwartek.

AD

Idź do oryginalnego materiału