Nowy sposób na promocję miasta – balon sportowy z logo Wschodzącego Białegostoku

1 rok temu

Miasto Białystok będzie promować balon sportowy ze specjalną reklamą

Mieszkańcy mogli go zobaczyć podczas wieczornej prezentacji (22 maja) w centrum miasta.

Balon o pojemności 1700 m3, z nadrukiem logotypu miejskiego o powierzchni ponad 100 m2, został kupiony przez miasto Białystok. Kosztował 89,5 tys. zł. Jesienią ubiegłego roku Miasto ogłosiło konkurs na wyłonienie operatora balonu. Został nim Denis Dawidziuk – młody białostoczanin posiadający licencję pilota balonu sportowego, członek Balonowej Kadry Narodowej Aeroklubu Polski, uczestniczący w licznych zawodach rangi Pucharu Polski, a także zawodach Międzynarodowej Federacji Lotniczej.

W ramach umowy dotyczącej pełnienia funkcji operatora balonu będzie go magazynował i dbał o utrzymanie balonu w zdatności do lotów. Jednak przede wszystkim będzie promował Miasto Białystok eksponując balon podczas lotniczych zawodów sportowych na terenie kraju i zagranicy. Swoje osiągnięcia będzie relacjonował w mediach społecznościowych, na nowych portalach poświęconych białostockiemu balonowi.

Baloniarstwo ma u nas długą tradycję. Białystok nazywany jest choćby balonową stolicą Polski, bo popularne jest u nas nie tylko baloniarstwo sportowe, ale także turystyczne, dla przyjemności. Latem często nad naszym miastem unoszą się balony. Dlatego uważam, iż to dobry sposób na promocję Białegostoku w kraju i zagranicą – powiedział prezydent Tadeusz Truskolaski. – Naszemu operatorowi życzę bezpiecznych lotów i sukcesów na zawodach.

W tym sezonie planowany jest udział balonu Białystok na zawodach m.in. w Kłajpedzie, Janowie, Lesznie czy Rypinie.

Idź do oryginalnego materiału