Nowa inicjatywa obornickiego urzędu ma pomóc przede wszystkim tym mieszkańcom gminy, którzy nie mogą specjalnie przyjechać do Obornik Śląskich załatwić urzędowe sprawy.
W ramach “Mobilnego Urzędu” to urzędnicy przyjadą do konkretnych sołectw, aby na miejscu pomóc mieszkańcom w sprawach urzędowych.
Urzędnicy pomogą wypełnić dokumenty, a także zabiorą je z powrotem do Urzędu Gminy. Gdzie w najbliższym czasie pojawi się “Mobilny Urząd”?
“Mobilny Urząd” w Urazie
“Mobilny Urząd” został dobrze przyjęty przez mieszkańców gminy i pojawi się w kolejnym miejscu na mapie powiatu trzebnickiego i gminy Oborniki Śląskie.
Tym razem urzędnicy pojawią się w Urazie, gdzie pomogą mieszkańcom załatwić niezbędne sprawy urzędowe. Urzędnicy będą czekali na interesantów już w środę, w Świetlicy, w godz. 12:00 – 13:00