Obowiązek posiadania adresu do e-Doręczeń (ADE)

nowytomysl.pl 3 tygodni temu

Informujemy, iż od 1 stycznia 2025 r. instytucje publiczne wskazane w ustawie z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych zostały zobowiązane do korzystania z e-Doręczeń. Od tego czasu muszą mieć aktywny adres do doręczeń elektronicznych (ADE) oraz prowadzić korespondencję z wykorzystaniem e-Doręczeń.

Aktualne zestawienie podmiotów publicznych posiadających aktywne ADE znajduje się na stronie: https://www.gov.pl/web/e-doreczenia/sprawdz-czy-twoj-urzad-korzysta-z-e-doreczen

Szczegółowe informacje o zasadach korzystania z e-Doręczeń oraz skutkach obowiązujących przepisów można znaleźć na stronie internetowej poświęconej e-Doręczeniom https://www.gov.pl/e-doreczenia

Idź do oryginalnego materiału