W wydaniach papierowych „Nowego Info” znajduje się rubryka pn. „Nowe Info, słucham”. Publikujemy tu, zapewniając anonimowość, krótkie interwencje czytelników (niekiedy wraz z przysłanymi do nas zdjęciami) na temat m.in. zauważonych przez nich nieprawidłowości w funkcjonowaniu gmin lub komentarze dotyczące spraw publicznych.
Tyszanin: Ile razy przyjdę do urzędu pocztowego przy ul. Dąbrowskiego w Tychach, zawsze natrafiam na olbrzymią kolejkę. Tak było i ostatnio (zdjęcie). Jest tam bodajże siedem stanowisk do obsługi petentów, a obsadzone były dwa. Panie pracujące na tych stanowiskach są bardzo miłe, starają się jak najsprawniej wykonać swoją pracę, ale nie zazdroszczę im, bo pracują pod presją niezadowolenia klientów. I nic dziwnego! Kto przestąpi progi poczty, musi się liczyć ze stratą czasu, stojąc w kolejce. Co się stało w ciągu ostatniego roku, iż tak bardzo pogorszyła się obsługa na poczcie? Słyszałem o zwolnieniach. Wyraźnie odbija się to na jakości świadczonych usług. Czy tak długie kolejki będą już zawsze? A może niepotrzebnie narzekam, bo będzie jeszcze gorzej?!
Aby zgłosić interwencję, można telefonować do redaktora dyżurnego „Nowego Info” (w wydaniu papierowym podajemy, kto aktualnie pełni dyżur) lub napisać na adres [email protected].