Operator zwraca pieniądze klientom! Kto może złożyć wniosek?

4 godzin temu

Jak podaje Orange w swoim wpisie w mediach społecznościowych, w związku z wątpliwościami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, operator postanowił zwrócić środki, które są równowartością pobranych opłat za utrzymanie numeru w sieci. Wskazano również, iż komunikat jest skierowany do byłych klientów Orange

Fot. Pixabay

Operator Orange w swoich mediach społecznościowych opublikował wpis, w którym informuje, iż w dniu 24 stycznia 2024 roku przestał pobierać opłatę za utrzymanie numeru w sieci w ofercie na kartę.

„Opłata w wysokości 5 zł była naliczana za każde 31 dni braku aktywności Abonenta w okresie od 4.04.2022 r. do 24.01.2024 r.” – wskazano.

Dodano również, iż w związku z wątpliwościami UOKiK zostaną zwrócone byłym klientom środki, które są równowartością pobranych opłat za utrzymanie numeru w sieci. Dotyczy to osób, które z usług operatora przestały korzystać i wcześniej zwrotu nie otrzymały.

Operator informuje, iż byli klienci oferty Orange na kartę, którym w okresie od 4 kwietnia 2022 do 24 tycznia 2024 roku pobrana została opłata za utrzymanie numeru w sieci i którzy nie dostali zwrotu środków do tej pory, jako doładowanie konta oferty na kartę lub korektę faktury (nie mają konta w Orange)” mogą złożyć wniosek o zwrot środków, do dnia 18 grudnia 2024 roku,

Osoby, których dotyczy komunikat, mogą zrobić to dzięki specjalnego formularza, do którego należy dołączyć PESEL lub numer dokumentu podany przy rejestracji numeru w Orange, numer telefonu, z którego była pobrana opłata za utrzymanie numeru w sieci oraz numer rachunku bankowego, na który przelany zostanie zwrot. Orange deklaruje, iż środki zostaną przelane najpóźniej do 18 lutego 2025 roku.

Natomiast na oficjalnej stronie internetowej operatora podano, iż w przypadku klientów, którzy przez cały czas korzystają z oferty na kartę, zwrot został przyznany w dniach 9–22 lipca bieżącego roku na numer, który został obciążony opłatą i przez cały czas był aktywny w ofercie na kartę lub inny aktywny numer ofercie na kartę tego samego klienta, o ile numer, z którego została pobrana opłata, był zdezaktywowany.

Idź do oryginalnego materiału