
Przedsiębiorstwo Komunalne Pegimek chce ułatwić świdniczanom, których nieruchomościami zarządza, szybszy i bardziej wygodny dostęp do potrzebnych im podstawowych usług i informacji. Dlatego, jeszcze w pierwszej połowie listopada, uruchomi w centrum miasta Biuro Obsługi Mieszkańca.
– Obszar działalności P.K. Pegimek, którym zajmuje się Zakład Zarządzania Nieruchomościami, sprawia, iż świdniczanie mają z nim najczęstszy kontakt. Tymczasem obecna siedziba spółki, jak na wielkość naszego miasta, jest położona relatywnie daleko od dzielnic z największym zagęszczeniem mieszkańców, zwłaszcza pozyskanych niedawno trzech dużych wspólnot w południowej części Świdnika, obejmujących 200 lokali. Utrudnia to nam komfortowy kontakt, szczególnie z seniorami i osobami niepełnosprawnymi. Dlatego postanowiliśmy zorganizować w centrum Świdnika, a konkretnie w Galerii Venus, Biuro Obsługi Mieszkańca. Jego zadaniem będzie udostępnienie usług najbardziej niezbędnych klientom naszej spółki, nie tylko w sprawie zarządu lokalami, ale również, na przykład, usług wodno-kanalizacyjnych. W ich zakresie obsługa prostych spraw typu złożenie wniosku w dalszym ciągu będzie odbywała się w budynku przy ul. Kusocińskiego. Galeria znajduje się w ścisłym centrum i dysponuje obszernym parkingiem. Co ważne, biuro zostanie zaaranżowane również z myślą o osobach niepełnosprawnych – mówi Ewa Jankowska, prezes zarządu P.K. Pegimek.
W nowym biurze będzie można, między innymi złożyć wniosek lub podanie dotyczące zarządzanych nieruchomości, dokumenty w sprawie umowy najmu, oświadczenie czy też aneksy. Biuro umożliwi także uzyskanie od zarządcy, czyli Pegimeku zaświadczeń, potwierdzeń, informacji o rozliczeniach i opłatach czynszowych oraz zgłoszenie awarii lub usterki.
O dokładnym terminie otwarcia biura będziemy informować.

2 tygodni temu











