Pilny komunikat PKO BP do wszystkich klientów. jeżeli musisz zabezpiecz gotówkę

3 godzin temu

PKO Bank Polski informuje swoich klientów o nadchodzących przerwach technicznych, które nastąpią w niedzielę 27 października oraz poniedziałek 28 października. W tych dniach bank przeprowadzi planowane prace techniczne, co może spowodować tymczasowe ograniczenia w dostępie do niektórych usług bankowych.

Fot. Warszawa w Pigułce

Niedziela, 27 października

W nocy z soboty na niedzielę, między 00:00 a 06:00, wybrane usługi będą niedostępne. Klienci mogą napotkać problemy z korzystaniem z:

  • 00:00-03:00serwis iPKO biznes oraz serwis iPKO biznes Integra będą całkowicie wyłączone.
  • 00:00-06:00aplikacja IKO, aplikacja mobilna iPKO biznes, w tym płatności zbliżeniowe telefonem oraz kodem BLIK.
  • Mobilna autoryzacja w iPKO i iPKO biznes – zostanie wyłączona, ale dostępna będzie autoryzacja kodem SMS oraz tokenem.

Dodatkowo, w ramach ochrony płatności internetowych kartą 3D-Secure 2, autoryzacja będzie możliwa wyłącznie dzięki kodu SMS i PIN-u do karty. Nie będą dostępne informacje dotyczące aplikacji mobilnych w serwisie iPKO oraz iPKO biznes.

Poniedziałek, 28 października

Przerwa techniczna będzie miała miejsce również w nocy z niedzieli na poniedziałek, w godzinach 00:45-01:45, kiedy nie będzie możliwości wykonania:

  • Transakcji kartą i BLIK-iem w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego,
  • Nadawania i weryfikacji PIN-u dla kart, ani aktywacji nowych kart,
  • Weryfikacji PIN-u dla transakcji 3D-Secure.

W tym czasie mogą także wystąpić utrudnienia w korzystaniu z:

    • Płatności kartą w terminalach płatniczych i internecie,
    • Płatności zbliżeniowych BLIK-iem,
    • Płatności przez Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Swatch Pay, Xiaomi Pay,
    • Wypłat kartą z bankomatów innych banków,
    • Podpięcia kart do Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Swatch Pay, Xiaomi Pay.

Co zrobić, aby uniknąć problemów?

PKO Bank Polski prosi swoich klientów o wcześniejsze zaplanowanie i wykonanie niezbędnych operacji bankowych przed rozpoczęciem prac technicznych. Bank przeprasza za wszelkie niedogodności związane z przerwami w dostępie do usług.

W razie potrzeby zalecamy, aby sprawdzić dostępność środków, dokonać płatności i wypłat z bankomatów przed zaplanowanymi przerwami technicznymi.

Idź do oryginalnego materiału