Zakład Ubezpieczeń Społecznych ostrzega przed fałszywymi telefonami, które są kierowane do jego klientów. Osoby podszywające się pod pracowników ZUS proszą o potwierdzenie zmiany numeru telefonu do kontaktu z urzędem. Tymczasem konsultanci infolinii kontaktują się po wcześniejszym telefonie od osoby zainteresowanej i nigdy nie dzwonią w sprawie zmiany numeru telefonu. W ostatnich dniach do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych napływają zgłoszenia od klientów, którzy odebrali połączenia od osób podszywających się pod pracowników ZUS. Pytania dotyczyły potwierdzenia zmiany numeru telefonu w ZUS czy na PUE / eZUS. To nie pierwsza w tym roku próba oszustwa "na pracownika ZUS". Zakład Ubezpieczeń Społecznych apeluje do wszystkich klientów, a w szczególności do osób starszych, o zachowanie szczególnej ostrożności podczas rozmów telefonicznych. Informacje przekazywane w ten sposób mogą zostać wykorzystane na niekorzyść klientów - informuje Katarzyna Krupicka, regionalna rzeczniczka prasowa ZUS województwa podlaskiego. Konsultanci Centrum Kontaktu Klientów ZUS nie kontaktują się z klientami w sprawie zmiany numeru telefonu ani nie pytają o instytucje finansowe, z których korzystają klienci. Warto o tym pamiętać, aby nie dać się oszukać. Zgodnie z naszymi standardami, gd
Po odebraniu takiego połączenia rozłącz się bez kontynuowania rozmowy
dziendobrybialystok.pl 1 miesiąc temu
- Strona główna
- Regionalne
- Po odebraniu takiego połączenia rozłącz się bez kontynuowania rozmowy
Powiązane
Tanie paliwo. Kolejne promocje na stacji MZK
51 minut temu
Tychy: Śpiewający wiec patriotyczny na pl. Baczyńskiego
1 godzina temu
Krotoszyn. Uczcili Narodowy Dzień Zwycięstwa [ZDJĘCIA]
1 godzina temu
Koncert zespołu Sixth Floor w Radiu Kielce
1 godzina temu
Polecane
Warto wiedzieć – Wybory Prezydenta RP
1 godzina temu
Radziecki COSMOS
1 godzina temu
Powiatowa Majówka Zdrowia po raz 30-sty!
1 godzina temu
Bezpieczna granica odc. 3
1 godzina temu