Podsumowujemy działania marketingowe KP GKS Tychy

gkstychy.info 8 miesięcy temu

#JedziemyNaWaszymDopingu – BYĆ BLIŻEJ WAS

Już przed startem rozgrywek mogliście zobaczyć specjalny spot, w którym wystąpili nasi zawodnicy wraz z trenerem Banasikiem. To właśnie ta ekipa wykonała telefon do trójkolorowych karnetowiczów, przypominając o tym, iż potrzebujemy Waszego wsparcia, bo przecież #JedziemyNaWaszymDopingu. Były promocje specjalne, 3 bilety w cenie 2, bilety za 1 zł dla uczniów szkół średnich, pierwszeństwo zakupu biletów na mecz z Legią Warszawa dla karnetowiczów czy tańsze wejściówki dla tych, którzy E7 w tym sezonie już odwiedzili. Pod koniec roku najbardziej aktywny w klubowych social mediach kibic otrzymał od nas skromne podarunki, z podziękowaniu za Wasze wsparcie.

MAGAZYNY MECZOWE

Od meczu z Wisłą Kraków, raz w miesiącu, wydajemy specjalnie dla Was Trójkolorowy miesięcznik, w którym znajdziecie wywiady, ciekawostki, plakaty i artykuły, dotyczące GKS-u Tychy. Ta tradycja także będzie kontynuowana, a kolejne wydanie będziecie mogli dostać już przed meczem z Odrą Opole.

ZAKUPOWE SZALEŃSTWO

Od kilku miesięcy jedziemy na Waszym dopingu, dlatego na ostatniej prostej wrzucamy kolejny bieg. Piłkarski rok zamknęliśmy spotkaniem ze Stalą Rzeszów, ale jeszcze przed przerwą zimową otworzyliśmy dla Was sklep! Można w nim kupić wszystko co obowiązkowo powinno znaleźć się w garderobie każdego kibica. W Fanstore Klubu Piłkarskiego GKS Tychy, który mieści się na Stadionie Miejskim znajdziecie nie tylko odzież sportową, ale i kolekcję ubrań lifestylowych. Pojawiły się w nim akcesoria dzięki którym fani będą mieli teraz trójkolorowe sny, dzieci jeszcze chętniej sięgną po zeszyty, a dorośli także znajdą coś odpowiedniego dla siebie.

WIRTUALNY ŚWIAT, REALNE EFEKTY

Kupując karnety i bilety na nowy sezon, kibice mogli dostrzec pierwsze zmiany. Stary system biletowy zastąpił nowy, który jest bardziej przejrzysty i łatwiejszy w obsłudze. Komunikacja z kibicami jest jednym z priorytetów obszarów, dlatego od kilku miesięcy informacje o sekcji piłkarskiej pojawiają się na nowych fanpagach Klubu Piłkarskiego GKS Tychy. Jesteśmy obecni na Facebooku, X-ie, Instagramie, Tik-toku, LinkedInie i YouTube, a ostatnio choćby na WhatsApp-ie. Użytkownicy social mediów codziennie mogą liczyć na najświeższe newsy i mnóstwo materiałów zakulisowych z życia klubu. W tym sezonie do starych już formatów jak kulisy meczowe czy Express z Edukacji dołączyły nowe – Q&A, Dzień z zawodnikiem czy Poznajmy się w maluchu.

DZIEŃ MECZOWY TO NIE TYLKO MECZ

Kilka lat temu idąc na mecz jedyną rozrywką było emocjonowanie się wydarzeniami na murawie. Teraz kibice oczekują zdecydowanie więcej. Klub stara się wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom i organizować dla nich dodatkowe aktywności. W tym sezonie wspólnie z kibicami zorganizowaliśmy m.in. pikniki rodzinne, odsłonięcie muralu, występ raperów, strefę gastronomiczną przed stadionem czy konkursy w przerwie meczu organizowane przez sponsora klubu, markę Superbet.

MA BYĆ PRESTIGE

Bez wsparcia sponsorów klub nie mógłby funkcjonować. Niemal każdego miesiąca GKS Tychy pozyskuje nowych partnerów, których stara się docenić. Organizacja spotkań biznesowych, to tylko jeden z kilku elementów. Bardzo ważnym obszarem było otwarcie nowej strefy – VIP Prestige, w której goście mogą m.in. posłuchać muzyki na żywo oraz spędzić czas w bardzo miłej atmosferze. Ponadto na każdym meczu są rozstawiane bandy LED, które są doskonałą powierzchnią do zareklamowania swojej firmy. Nie zapominamy o naszych sponsorach i partnerach, dlatego zorganizowaliśmy w Promnicach Śniadanie biznesowe KP GKS Tychy, ale to nie koniec wspólnych spotkań z wspierającymi nas markami.

PREZENTY ONLINE DLA TRÓJKOLOROWYCH KIBICÓW

Staramy się dawać Wam od siebie jak najwięcej, dlatego też w naszych klubowych social mediach mogliście znaleźć prezenty od działu marketingu, kolorowanki, dla tych najmłodszych, czy tapety na telefony i komputery, dla tych starszych kibiców!

MARKETING EDYCJA SPECJALNA – A choćby LIMITOWANA NA HISTORYCZNY MECZ Z LEGIĄ WARSZAWA

Tak jak na boisku nasz team inaczej, niż przed ligowymi spotkaniami szlifował swoje umiejętności piłkarskie i przygotowywał się meczu z Legią Warszawa tak nie próżnował dział marketingu GKS-u Tychy. Cała promocja spotkania 1/16 Fortuna Pucharu Polski nie doczekała się standardowych, ligowych grafik. Identyfikacja wizualna tej potyczki oparta była na odwzorowanym plakacie w stylu retro, z 95 roku. Na mieście pojawiły się plakaty, potykacze, a choćby reklama dźwiękowa, którą można było usłyszeć nie tylko w Tychach, ale także w miasteczkach ościennych. Postawiliśmy także na mobilny punkt sprzedaży biletów w największej tyskiej galerii handlowej. Ponadto właśnie tam odbyło się spotkanie z Maćkiem Kikolskim, Nemanją Nediciem i trenerem Banasikiem, którzy rozmawiali na temat pucharowego spotkania i ich wspomnień, dotyczących warszawskiego zespołu.

W klubowych social mediach pojawiły się filmiki ze znanymi osobami ze świata piłki nożnej i nie tylko, które zachęcały kibiców do przyjścia na stadion przy E7, 2 listopada. Mogliście zobaczyć zaproszenie od Mariusza Czerkawskiego, Jerzego Dudka, Tomasza Smokowskiego, Sławomira Peszko, Andrzeja Dziuby, Przemysława Pełki, trenera Banasika i przedstawicieli naszego zarządu, Maxa i Piotrka.

Ponadto do sprzedaży trafiła limitowana, wyjątkowa kolekcja gadżetów: proporczyk, szalik, plakaty meczowe w stylu retro z podpisami całej drużyny lub z dedykacją od trenera Banasika, a ostatnim punktem tej dedykowanej kolekcji był magazyn meczowy. Promocja spotkania oparta była na hashtagu #EnjoyLegiaGame, którym nasze wrześniowe śniadanie biznesowe zakończył Max Kothny, zwracając się do sponsorów i partnerów klubu. Bo ten mecz miał cieszyć i sprawić, iż niezależnie od wyniku spotkania z Legią Warszawa, Tychy miały żyć tym spotkaniem. I tak było. Przecież – pomimo wyniku – było to bezapelacyjnie piłkarskie święto!

Angelika Fila / Krzysztof Trzosek

Idź do oryginalnego materiału